FEO

Jsme tým marketingových, IT a jiných specialistů a libujeme si ve výzvách na poli správy srovnávačů, výkonnostních PPC kampaní, sociálních sítí, tvorby webů, web designu a UX. Věříme tomu, že umíme dodat vše, co potřebujete pro úspěch v digitálním světě. Zajímají nás především tvrdá data a současně to, aby naše spolupráce byla rovnocenným parnetrstvím.

Certifikace udělena:

1. 8. 2018 a stále platí

Certifikovaní specialisté:

Lukáš Pevný

Kontakt:

Radek Fojtík 

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.