Jste zde

Mgr. Petra Sedláková Mikulášková

Jako konzultantka se víc než 6 let specializuji na zbožové srovnávače. O zkušenosti ze spolupráce s desítkami klientů i z vedení vlastního e-shopu jsem se podělila v bestselleru Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod i ve svých e-boocích (například Heureka od A do Z či Zboží od A do Z).

Protože jsem certifikovaným partnerem Bidding Foxu, můžete se spolehnout, že vám navrhnu tu nejvhodnější biddovací strategii na míru. A po domluvě s vámi ji i spustím a vyhodnotím.

Mám také certifikáty pro Google Analytics a aplikaci Mergado a jsem oficiálním partnerem Heureka.cz i Zboží.cz.

Certifikace udělena:

2. 8. 2018 a stále platí

Kontakt:

Mgr. Petra Mikulášková

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.