Jste zde

PROFICIO

Jsme marketingový tým našich klientů – českých i mezinárodních. Pečlivě se staráme o jejich brandový i výkonnostní rozvoj. Při tvorbě strategií vycházíme z několikaletých zkušeností a terabytů dat. Pro každou oblast online marketingu máme specializovaný tým, který se jí věnuje naplno. Díky tomu dokážeme klientům pomoct se vším od videokampaní a grafiky přes srovnávače zboží, PPC a RTB kampaně až po správu sociálních sítí, mailing, UX nebo SEO.
Řadíme se mezi nejrychleji rostoucí agentury v České republice. V prestižním žebříčku Deloitte Technology Fast 50 jsme se umístili na 8. místě ve střední Evropě. Jsme jediná certifikovaná Sklik agentura v Brně, patříme mezi klíčové agentury Googlu a jsme také certifikovanými specialisty na Zboží.cz a Heureka.

certifikace udělena: 

26. 4. 2019 a stále platí

CERTIFIKOVANÍ SPECIALISTÉ:

Adam Funiok

Lucie Teslíková

KONTAKT:

Adam Funiok

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.