Jste zde

PTA Group

V PTA Group milujeme výkonnostní marketing a děláme jen reklamu, která má smysl. Jsme certifikovaným Google Partnerem, Mergado partnerem, Bidding Fox partnerem a členem Internet Marketing Association.

Specializujeme se na “data driven marketing” s velkým akcentem na návratnost investic. Držíme se filozofie, že všechny naše aktivity musí být dokonale měřitelné a efektivní. Našim cílem je pomáhat e-shopům růst, a to jak na lokálním trhu, tak v zahraničí.

Komplexní služby pro e-shopy - s čím vám umíme pomoct:

  • Cenové srovnávače
  • Optimalizace pro vyhledávače
  • PPC kampaně (AdWords, Sklik, Youtube, sociální sítě)
  • RTB platformy
  • Automatizovaný e-mailing
  • Vývoj webů s důrazem na použitelnost pro online kampaně

Jestli potřebujete poradit s vaší online výkonnostní, ozvěte se - rádi pomůžeme :)

Certifikace udělena:

25. 10. 2018 a stále platí

Certifikovaní specialisté:

Adam Cagala

Kontakt:

Ing. Michal Kubo

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.