Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring konkurence a mnoho dalšího. V Bidding Foxu jsme přidali upozornění na kolísání metrik a vylepšili tak monitoring inzerce. Pojďme se na novinky podívat více podrobně.
Díky releasu Bidding Foxu budete mít inzerci pod kontrolou
Chcete vědět, co se s vaší inzercí na zbožácích děje? Vyzkoušejte novou možnost sledování projektu a strategie, díky které získáte lepší přehled a nic vám neunikne. U vybraných metrik nastavíte limity, které nechcete překročit.
K projektům a strategiím Lišák nabízí spoustu metrik a analytik. Aby je mohl zpracovat, potřebuje si stáhnout data ze zbožáků. S tím mu pomáhá Mergado Keychain. V článku najdete přehledný návod i problémy, které mohou nastat, pokud máte klíčenku špatně nastavenou.
V září jsme také byli partnerem e-commerce konference ShopCamp. Jsme moc rádi, že byli její součástí a už nyní se těšíme na příští rok.
Přečtěte si případovou studii a poznejte nové vychytávky v Pricing Foxu
Na našem webu najdete první případovou studii. Vytvořili jsme ji ve spolupráci s Ondrou Hamouzem, specialistou na optimalizaci výkonu porovnávačů. Ondra vám ukázal, že Liška obsahuje spoustu funkcí. Lze ji využít nejen jako šikovného pomocníka pro přeceňování produktů, ale pomůže vám i s monitoringem konkurence nebo analýzou produktů.
V září jsme navázali na prázdninový seriál o filtrování a přidali jsme do filtrování produktů několik vylepšení. Bude pro vás tak mnohem rychlejší a jednodušší. V aplikaci nyní například uvidíte proklikávatelné histogramy nebo barevně odlišené detekce ve filtru Diagnostika.
Co by vám nemělo uniknout na zbožových srovnávačích
Abyste měli svůj feed stále aktuální, je potřeba každý měsíc sledovat změny v kategoriích a parametrech na zbožácích. Přečtěte si Spuštěné kategorie a plánované content změny pro Heureku nebo nové kategorie a parametry pro Zboží.cz.
Právě Zboží.cz má pro e-shopy velkou novinku. Na konci roku nabídne možnost inzerovat bazarové zboží přímo na Sbazar.cz a feed si můžete připravit už teď.
Načerpejte tipy a rady pro lepší obsah
Důležitou složkou e-shopu je právě jeho content. Víte, co by měly obsahovat popisky produktů nebo kategorií? Nejen na to získáte odpověď v Mergado rozhovoru s Janem Novákem z Obsahové agentury. Obsahové části se věnuje i Besteto. Pokud vás děsí GDPR a nevíte, jak přesně nakládat s osobními údaji, poslechněte si jejich podcast, ve kterém vám poradí, jak na e-mailing z pohledu práva.
Zvyšte své prodeje díky novinkám Zásilkovny nebo Biana
Máte e-shop s mutací v angličtině a přemýšlíte nad expanzí? Se Zásilkovnou můžete rychle a jednoduše expandovat na Blízký východ. Doručuje do Spojených arabských emirátů a slibuje rozšíření i do Kataru, Saudské Arábie či Ománu.
Své prodeje můžete zvýšit i díky novince Biano Star, která spočívá v přidávání referencí od zákazníků. Ty se zobrazují v Biano Marketplace v podobě hvězdiček, komentářů a fotografií.
Zářijové novinky přinesly spoustu nových informací. Shrnuli jsme, co je nového na zbožových srovnávačích. Pokud řešíte obsahovou část svého e-shopu, můžete se inspirovat rozhovorem od Mergada nebo podcastem od Besteta. Vyzkoušet můžete také novinky v našich aplikacích.
Přidat komentář