Neustále pracujeme na vylepšeních aplikace a vy se už brzy můžete těšit na velké novinky. Zatím si však povězme, co nejnovějšího v aplikaci najdete.
Nový vzhled
Určitě jste si všimli, že se změnil její rozhraní. Aplikace prošla redesignem, který ovlivnil například grafy. Na hlavní straně vidíte graf, v němž si můžete projít všechny produkty, které vstupují do Bidding Foxu a jsou rozdělené podle různých kategorií. Například vidíte, u kterých produktů vyhovuje vaše nastavení. Zároveň jsou grafy proklikávací a tak se po kliknutí na stránku Produkty dostanete rovnou do daného výběru.
Data z Heureky několikrát za den
To, co určitě pomůže vašemu obchodu, je, že Bidding Fox bidduje na základě reálných pozic a data z Heureky stahuje několikrát za den. To se nejvíc projeví ve sloupci Pozice. Jestliže v něm vidíte symbol zlatého poháru, znamená to, že produkt je na top pozici na Heurece. Zároveň zde můžete vidět pozici podle biddingu a podle ceny či to, o jakou pozici se produkt snaží. Šipky znázorňují trend od minulého stavu, kdy se biddovalo. Pokud jde šipka směrem dolů, znamená to že pozice klesla např. z dvojky na trojku.
Po kliknutí na název produktu se dostanete na přehled za posledních 30 dní. Vidíte, jak se mu dařilo, či kdy jste ho naposledy biddovali. Malou změnu najdete i v nastavování strategie. Ve spodním pravém rohu vidíte všechny, které jste už vytvořili a můžete se na ně rovnou prokliknout. Nově můžete nastavit PNO i při nastavování strategie TOP. Pokud bude rovno nule, nebude na něj brán zřetel.
Víc se dozvíte na videu i s názornými ukázkami: