Jste zde

Bidding Fox podruhé na Reshoperu

Na úterý 29. 1. 2019 jsme se v Bidding Foxu dlouho připravovali a hlavně těšili. Ten den probíhal na pražském výstavišti v Letňanech Reshoper - největší česká akce pro e-shopy. A tam jsme nemohli chybět.

V pondělí ráno jsme se potkali v kanceláři, abychom mohli všechny potřebné věci naskládat do auta a hurá směr Praha. Parťáky nám na cestě i výstavišti dělalo Mergado. Hned jak jsme nachystali stánky, šli jsme objevovat krásy večerní Prahy a především sbírat síly na následující den.

V úterý brzy ráno zazvonily budíky a vyrazili jsme na výstaviště v Letňanech, na místo, kde se za chvíli mělo pohybovat snad nejvíce e-shopařů na metr čtvereční ve střední Evropě. 

V 8:00 to celé vypuklo a desítky návštěvníků začaly postupně proudit do haly. O tom, jak funguje Bidding Fox jste si mohli popovídat i s našimi vývojáři, kteří se Reshoperu moc rádi zúčastnili. Společně jsme předali spoustu informací o tom jak aplikace funguje, rozdali jsme nespočet vizitek a samolepek a především jsme poznali spoustu nových tváří. 

         

K večeru, kdy už bylo v hale víc vystavovatelů než návštěvníků, nastal čas sbalit naše stánky, rozloučit se a vydat se zpátky do Brna

   

Reshoper je výborně zorganizovaná akce, kterou si nenecháme ani v budoucnosti utéct. Ještě jsme nestačili vybalit poslední roll-upy a už se těšíme na příští rok!

Děkujeme všem, kteří se podíleli na organizaci veletrhu i účastníkům, kteří se za námi přišli podívat.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.