Jste zde

Březnové novinky III. - exporty jsou zpět

Je tady poslední březnový týden a lišák má další novinky, které vám budou práci s ním usnadňovat. V čem je nový tentokrát? Vrátili jsme zpět exporty do CSV, přidali filtrování nových produktů a produktů bez dostupnosti. Pojďme se na to podívat detailněji.


Exporty do CSV

Opět jsme spustili možnost stáhnout export do CSV, abyste s daty mohli pracovat jak v BF, tak dál mimo něj. Během generování exportu můžete přejít na jinou stránku a v aplikaci pracovat, nemusíte čekat na dokončení. Po vygenerování se zobrazí notifikace a export můžete stáhnout. 

Stažení exportu do CSV

Nový produkt

Jak jsme se zmínili v minulém článku, přidali jsme filtr, díky kterému můžete zobrazit produkty, které byly do feedu zařazené během posledních 7 dnů. Nové produkty můžete filtrovat na úrovni jednotlivých strategií nebo na úrovni celého feedu.
Správci inzerce díky tomuto filtru můžou pozorovat, jak se mění sortiment e-shopu a kontrolovat, jestli jsou nové produkty správně spárované. Produkty se řadí podle data přidání do feedu, díky tomu snadno odhalíte, jestli párování netrvá déle, než by mělo. Řazení podle data můžete používat při každém filtrování, není omezeno jen na nové produkty.

Nové produkty

Bez dostupnosti

Vždy se může do XML feedu vloudit chyba, objeví se překlep, data jsou špatně vyplněná nebo chybí úplně. Často v biddování produktu brání špatně vyplněná dostupnost, proto jsme přidali filtr, který nedostupné produkty zobrazí (tedy ty, které nemají dostupnost vyplněnou). Vy s nimi můžete rychle pracovat, dostupnost ověřit a upravit.

Produkty bez dostupnosti

Díky těmto filtrům rychleji odhalíte časté chyby a můžete s nimi pracovat. 
 

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.