Všechny důležité změny v aplikaci Bidding Fox budeme stručně udržovat zde. Podrobnější variantu najdete na této adrese https://forum.mergado.cz/t/ze-zivota-lisaka-bidding-fox-live/62/1000
#8.4.0 🗓️ 28. 8. 2024
-
Stránka exporty: Původní sekce s pravidelnými i jednorázovými exporty jsme sloučili na samostatnou stránku, kde nově najdete nejen seznam všech vašich vytvořených exportů, ale také možnost v nich vyhledavat či řadit.
- Nové diagnostiky: K aktuálním problémům v biddingu jsme přidali také nové možnosti nastavení ve strategiích, které mohou zapříčinit omezení biddingu.
- GA4 rozšíření možností: Přidali jsme také novou možnost párovat statistiky z GA4 pomocí vstupních stránek včetně query string.
- Přehlednější historie u produktů: Na detail produktu jsme vrátili tabulky s výpisem změn hodnot za posledních 30 dní.
- Spousta menších oprav napříč celou aplikací.
#8.3.0 🗓️ 15. 5. 2024
- Aktualizace frontendové knihovny: Implementována novější verze frontendové knihovny, která přináší vylepšení výkonu, bezpečnosti a uživatelského rozhraní. Tato aktualizace zajišťuje lepší kompatibilitu s moderními prohlížeči a zařízeními.
- Optimalizace rozhraní aplikace: Provedeny lehké úpravy rozhraní aplikace, které zlepšují celkový uživatelský zážitek. Změny se týkají uspořádání prvků, vizuálních efektů a interakce s uživatelem. Cílem těchto úprav je zvýšit intuitivnost a přístupnost aplikace pro uživatele všech úrovní.
#8.2.0 🗓️ 31. 1. 2024
- V této verzi jsme výrazně rozšířili možnosti cílení vašich biddovacích strategií. Přidali jsme nové možnosti výjimek z biddování (např. pokud je v kartě vámi vybraný konkurenční eshop nebo se zde nacházi málo eshopů) a také možnost CPC z feedu vymazat pokud není některá z nastavených podmínek u produktu splněna. Spolu s tím došlo také k lehkému zpřehlednění formuláře pro tvorbu/editaci strategie.
- Přidali jsme také nový typ strategie - Vyprázdnit CPC. Tu můžete využít pokud u některých produktů chcete mít jistotu, že u nich nebude docházet k spouštění biddingu a tedy nechtěnému navyšování nákladů na inzerci.
- K 31.1. došlo kompletně k ukončení podpory starých Universal Analytics ve prospěch nových GA4.
Hotfix 🗓️ 18. 1. 2024
- ✨ Úprava sazby DPH v GA - Od ledna se místo dvou snížených sazeb 10 a 15 % zavádí jedna ve výši 12 %. K ní zůstává základní sazba 21 %. V reakci na změnu umožňujeme uživateli úpravu sazby DPH v GA namísto přepínače s původními hodnotami (10, 15 či 21 %) v rámci textového pole doplnit libovolnou hodnotu.
- ✨ 4. pozice pro Zboží.cz - V reakci na změnu Zboží.cz, které v produktovém detailu přidalo 4. bidovací pozici, umožňujeme uživateli aplikace na tuto pozici cílit.
2023-11-29 #8.1.0
- Pro projekty které již nevyužívají statistiky z Universal Analytics jsme tuto možnost v Nastavení projektu skryli, aby bylo jasné, že se již nejedná o podporovaný zdroj dat.
- Celou aplikaci jsme lokalizovali do Angličtiny. Pokud anglický jazyk používáte již v MERGADU, aplikace se vám automaticky přeloží, v opačném případě můžete využít přepínátko v záhlaví aplikace.
2023-06-21 #8.0.0
- Napojení na Google Analytics 4 - nově si můžete v nastavení projektu přepnout zdroj obratu, prokliků nebo objednávek na nové GA4
- Přepínač jazyku prostředí v hlavičce aplikace
- Diagnostiku "Bez PPC režimu" jsme přejmenovali na "Bez doporučených nabídek" a upravili u ní textaci, aby bylo jasnější o jaký problém se jedná
2023-03-15 #7.16.0
- Nová funkce - možnost nastavení ruční výše biddovacího kroku (nahoru/dolu), v procentech nebo KČ (EUR)
- Na stránce Konkurence je nově možné seřadit sledované eshopy a upravit si tak seznam těch, jejižch nabídky mají jít do exportu, případně se zobrazovat na stránce Produkty
- K zobrazovaným hodnotám CPC jsme přidali napříč aplikací zobrazení min. ceny za proklik v kategorii po najetí myší
- Aktualizovali jsme ceníky max. CPC na Heurece a spolu s tím upravili zobrazování cen na 3 desetinná místa u projektů které používají EUR
2022-09-14 #7.15.0
- Nová funkce - možnost ručního nastavení MAX_CPC_SEARCH
- Nově je také možné ručně nastavovat bidding u nespárovaných produktů
- Na stránku Produkty jsme přidali také statistiky z vyhledávání na Zboží.cz (search), včetně možnosti filtrování
- Opravili jsme nefunkční náhled párovacích URL na stránce Nastavení
- Menší optimalizace napříč celou aplikací pro Zboží.cz projekty
2022-05-04 #7.14.0
- Nová funkce - možnost nastavení minimálního CPC u strategie
- Rozšířili jsme možnost biddování minimem kategorie také u projektů na Zboží.cz
- Nasadili jsme stahování ceníků minimálních CPC kategorie z nových adres na Heureka.cz/.sk
- Nový filtr na stránce Produkty - "Produkty v biddingu"
- Opravili jsme chybu v exportu konkurentů, ke které docházelo pokud eshop sledoval sám sebe
2022-02-15 #7.13.1
- Nová možnost vytvoření události při poklesu/nárustu diagnostiky o počet produktů
- V exportu konkurentů je nově, pro lepší srovnání, na prvním řádku i váš eshop
- Optimalizace databázových dotazů
- Oprava rozhozené tabulky produktů při výpisu dat ze Zboží.cz
2021-12-01 #7.13.0
- Nová možnost nastavení strategie - omezení max. počtu prokliků do první objednávky (rozšíření omezení dle PNO)
- Rozpočty u strategií je nově možné přidat bez udání datumů od a do
- Vylepšili jsme chybové hlášky u problémů s napojením Heureky v Keychain
- Zkontrolovali jsme a doplnili chybějící položky v exportu/importu strategií
2021-10-21 #7.12.0
- Rozšíření možností sledovaní projektu a strategií o Obrat, Náklady a PNO. U sledování projektu si navíc můžete zvolit, jestli se má jako zdroj dat brát Projekt (data o celém projektu z GA) nebo Strategie (pouze produkty, které spadly do některé z vytvořených strategii)
- Konfigurovatelný export konkurence a produktů konkurence - nově si všech typů exportů můžete zvolit, jaké sloupce se mají exportovat
- Dárek u produktu konkurenta - do exportu produktů konkurence je možné nově zvolit i dárek
- Ve vlastních diagnostikách přibyla možnost také již přidanou položku zrušit
- Ve volbě polí u produktového exportu jsme opravili pojmenování některých sloupců
2021-09-15 #7.11.0
- Sledování strategie a projektu - nová možnost vytvoření Události (a tedy i automatické zaslání notifikace/emailu) pokud se změní statistiky (prokliky, objednávky, konverzní poměr, průměrné CPC) strategie, resp. projektu mimo nastavený limit
2021-08-04 #7.10.0
- Nové možnosti nastavení - nastavitelné hranice u možností "Nebiddovat příliš levné produkty" (pozice dle ceny) a "Nebiddovat dražší produkty" (v % oproti nejlevnější nabídce na kartě) v nastavení strategie
- Na stránce Produkty lze nově rychle vyhledávat také pomocí klávesové zkratky CTRL+Enter
- Na stránce Konkurence přibyla samostatná tabulka pouze se sledovanými konkurenty (i takovými, se kterými již nemáte společné produkty
2021-06-30 #7.9.0
- Nová funkce - možnost nastavení biddování vždy minimem kategorie dle ceníku Heureky
- Nové vylepšení - v pokročilém vyhledávání na stránce Produkty přibyla skupina "Vše", která zobrazí všechny filtry, které lze použít
- Nový produktový filtr "Pouze produkty s variantami"
- Na stránce Strategie lze nově libovolně skrývat/zobrazovat jednotlivé linky v grafu výkonu strategií
- V nastavení Upozornění se nyní zobrazují pouze relevantní chybové hlášky dle typu projektu
2021-06-09 #7.8.0
- Nové vylepšení - zprávy o problémech na úvodní straně aplikace nově seskupujeme do skupin a zobrazujeme pouze tu první, nejdůležitější. Ostatní upozornění se dají zobrazit kliknutím na tlačítko "Zobrazit další"
- Oprava chyby - v Událostech jsme opravili problém, kdy se neukládal popisek s detailními informacemi o 'Problémech v napojení'.
- Aktualizace interních frontendových knihoven
2021-04-28 #7.7.0
- Nová funkce - možnost přeuložení produktového filtru, editace jména nebo vyřazení produktu z filtru
- Filtr "Vyřadit produkt" umožňuje zadat ITEM_ID nebo Mergado ID produktu (nebo produktů), které nemají být obsaženy v aktuálním filtru.
- Úprava diagnostiky "Malý počet eshopů" podle nových podmínek Heureky
- Oprava - pokud byl použit filtr s nulovou hodnotou, nebyl zahrnut do aktivních filtrů
- Oprava - na stránce Diagnostika se defaultně chybně zobrazovaly data z předchozího dne
2021-03-09 #7.6.0
- Detail strategie - u Mergado výběrů nově ukazujeme ikonku, jestli se jedná o výběr ze vstupních nebo výstupních dat
- U strategie nově zobrazujeme informaci, pokud je ve zaškrtnutá volba "Nesnižovat CPC po dosažení cíle"
- Na přehled produktů jsme přidali rychlou informaci o dostupnosti produktu přímo k názvu produktu
- Na detail strategie jsme také pro lepší přehled přidali informaci o stáří strategie (datum vytvoření a počet dní)
- Oprava - pokud strategie využívá nastavení max. CPC z ceny produktu, tak se nově nemůže stát, že budeme biddovat vyšším CPC než je maximální povolené na srovnávači
2021-01-20 #7.5.0
- Přidali jsme vyskakovací okno s upozorněním, pokud nemáte žádné aktivní biddovací strategie
- Nové produktové filtry - produkty, které jsou nabiddované minimálním CPC, hodnocení produktu, počet hodnocení a počet recenzí produktu na Heurece
- Uložené filtry, které jsou navíc nastavené v nějaké biddovací strategii nově zvýrazňujeme informační hláškou
- Detail strategie - uložený filtr u strategie jde nově prokliknout přímo na stránku Produkty
- Titulky okna v aplikaci nově propisujeme také do Mergada
2021-01-06 #7.4.0
- Upravená stránka s nastavením projektu - notifikace a upozornění jsou nově na vlastní podstránce.
- Celý systém notifikací také prošel přepsáním, takže nyní by již neměly tak často chodit "falešná" upozornění o problémech, které nemají realný vliv na funkčnost aplikace.
- Lehce upravený formulář pro přidání/úpravu strategie, který by měl být intuitivnější a více přehledný.
- U strategie lze nově nevyplnit (nastavit prázdné) max. PNO, pokud nechcete při biddingu tuto metriku sledovat.
- Pro slovenské uživatele BF jsme připravili SK mutaci newsletteru.
2020-10-29 #7.3.0
- Možnost zvolit si data (sloupce) v exportu produktů. Ve výchozím stavu se exportuje vše.
- Rychlé hledání a uložení filtrů - šipka s uloženými filtry a možnost uložit aktuální filtr (vedle tlačítka Hledat)
- Přidané filtrování a hromadné akce (mazání a export pouze vybraných filtrů) u uložených produktových filtrů.
2020-04-08 #7.2.0
- Nové filtry produktů - rozšířili jsme možnosti filtrování podle nabídek konkurentů
- Upravená rychlá editace strategie - přidané max. CPC v % a oprava zpracování chyb ve formuláři
- Detail strategie - zpřehledněn výpis nastavení strategie
- Exporty - informáční hláška o dokončení exportu se nově zobrazuje pouze uživateli, který export vytvořil
- Výpis strategií - nová možnost prokliknout se z metrik strategie přímo na odpovídající produkty, seřazených podle zvolené metriky
- Nastavení projektu - nová možnost nastavení výchozí hodnoty DPH, která se automaticky předvybere při tvorbě nové strategie
2020-02-05 #7.1.0
- Nová funkce - možnost nastavit ke strategii její rozpočet (počet prokliků/objednávek, max. obrat/náklady)
- Změna vzhledu formuláře pro editaci/přidání strategie s cílem zpřehlednění celé stránky
- Vylepšené HTML exporty produktů - přidané náhledové obrázky, aktivní prokliky adres atd.
- Konkurence - přidána možnost srovnání konkurenta s mým eshopem
- Oprava vyhledávání konkurence - hledání dle identifikátoru eshopu nyní nerozlišuje velikost písmen
2020-01-20 #7.0.0
- Nová funkce - možnost použití uložených filtrů jako výběru produktů pro biddingové strategie
- Nová stránka Strategie - seznam strategií si vysloužil vlastní stránku s lehkým redesignem
- Změna vzhledu hlavní stránky - místo seznamu strategií jsme přidali nové grafy s přehledy o vašem sortimentu
- Menší změny a opravy napříč celou aplikací
2019-12-04 #6.10.1
- Opravný release - chyby při aplikaci pravidel a filtrování produktů "od-do"
2019-11-26 #6.10.0
- Nové možnosti v nastavení strategií - "Nebiddovat, kde jsem na top pozici s Heureka košíkem" a "Maximální CPC z ceny produktu"
- Nově se aplikace nesnaží měnit CPC, pokud eshop ztratí Ověřeno zákazníky
- Nové upozornění - v nejbližší době dojde kredit. V nastavení projektu je možné si nastavit, kolik dní před vyčerpáním kreditu vás má upozornit.
- Nový přehled uložených produktových filtrů s možností Importu a Exportu
- Migrace aplikace do Kubernetes
2019-11-13 #6.9.1
- Rozšířené naformátování HTML exportů
- Oprava chyby s filtrováním produktů
2019-11-07 #6.9.0
-
Nový vzhled stránky Reporty.
- Nově si můžete vybrat u všech exportu v jakém formátu je chcete stáhnout (mimo aktuálního CSV jsme přidali také XLS a HTML).
- Filtrování na stránce Produkty nově mění také URL adresu stránky.
- Na stránce Produkty můžete nově exportovat pouze data konkurentů. Do tohoto exportu se zahrnou všechny sledované eshopy.
2019-10-16 #6.8.0
-
Nově je možné všechny chybové zprávy, které se zobrazují na hlavní stránce, úplně skrýt přes zavírací tlačítko a případně také kompletně zrušit kontrolu opakujícího se problému (tzn. i zasílání emailových notifikací).
-
Na stránce Nastavení je nově tlačítko „Nastavit všechny notifikace“, kde je kompletní přehled všech upozornění, které aplikace zobrazuje, včetně možnosti je vypnout či skrýt.
-
Implementace technologie WebSocket – automatická aktualizace dat na frontendu bez nutnosti obnovovat stránku.
2019-10-02 #6.7.0
-
Nová možnost nastavení strategie – opakované automatické spouštění/pozastavení strategie
-
Na stránce Nastavení u projektů Zboží.cz je nyní nově tlačítko pro otestování zadaných přístupových údajů do API
-
Nový filtr na stránce Události – „Zobrazené v grafu“
2019-09-25 #6.6.0
-
Nová možnost v nastavení strategie – Testovací strategie
-
Redesign formulářových políček pro zadávaní datumů
-
Nové upozornění pokud je v administraci Heureky nastavený jiný feed, než je ten výstupní z Mergada
-
Nové upozornění pokud nikdo nestahuje výstupní feed
-
Úprava ceníku prokliků na Zboží.cz
2019-09-09 #6.5.0
-
Nová stránka s detailem konkurenta s podrobnými informacemi, včetně vývoje v čase u sledovaných eshopů
2019-08-14 #6.4.0
-
Nový produktový filtr – TOP produkty kategorie
-
Na hlavní straně je nově možné seřadit tabulku se strategiemi podle jednotlivých sloupců
-
Přidali jsme možnost automatického zasílání exportů na mail s nastavitelnout periodicitou
2019-07-17 #6.3.0
-
Přidané sledování u vlastních diagnostik – možnost automaticky vytvořit Událost (včetně zaslání notifikačního emailu) při poklesu počtu produktů nad/pod nastavený limit
-
Lehký redesign úvodní stránky
-
Přidaná export konkurence do CSV a PDF
-
Možnost vytvořit statický CSV export – ten poté funguje na vytvořené URL adrese po neomezenou dobu
2019-07-17 #6.2.0
-
Nová stránka Konkurence a přehled konkurenčních nabídek na seznamu produktů
-
Zrychlení aplikování pravidel
-
Menší úpravy ve vyhledávání produktů (např. nerozlišování velikosti písmen u napovídače)
2019-05-19 #6.1.0
-
Vyhledávání produktů – přidaná možnost pokročilého vyhledávání pomocí dotazu
-
Možnost párování statistik z GA podle ITEM_ID místo vstupní stránky
-
Nový diagnostický boxík v detailu strategie
2019-04-12 #6.0.0
-
Přechod na nové Zboží.cz API
-
Přehled TOP produktů v detailu strategie
-
Nově měníme URL při průchodu aplikací, takže můžete například posílat odkazy vašim klientům a Bidding Fox se otevře na správné stránce
- Vyhledávání produktů – možnost zadat více hodnot do fulltextových políček (chovají se jako logické NEBO)
2019-04-04 #5.12.0
-
Nový validátor v diagnostice – V biddingu ale bez prokliku
-
Nová sekce na stránce Nastavení – Přehled sledovaných událostí
2019-03-20 #5.10.0
-
Nové validátory v diagnostice – Vypadnutí z biddingu, Soutěžení s jiným automatem, Změna CPC za Bidding Foxem, Podvodné kliky
-
Validace Zboží.cz API tokenu
2019-03-05 #5.9.0
-
Události – možnost automatického zasílání notifikace na email
-
Události – přečtené/nepřečtené, možnost označit všechny jako přečtené, odznáček s počtem nepřečtených událostí v hlavním menu
2019-02-20 #5.8.0
-
Možno změny boxíků, které se zobrazují na úvodní stránce Diagnostik a pořadí u vlastních diagnostik
-
Automatické vytváření události při releasu nových verzí Mergada
-
Příprava na nové Zboží.cz API
2019-02-06 #5.7.0
-
Nápověda k správnému nastavení Google Analytics v průvodci prvním spuštěním
-
Možnost sledovat diagnostiky – automatické vytvoření Události při změně hodnoty nad/pod nastavený limit
-
Upozornění u produktů které nejsou biddované kvůli nastavení „Nebiddovat položky do 5. místa podle ceny“
2019-01-16 #5.6.0
-
Nový „Stroj času“ na stránce Diagnostika – možnost zobrazit záznamy z minulosti
-
Nová sekce diagnostiky – Validátory
-
Kontrola jestli je CPC element na výstupu skrytý
-
Automatické vytvoření události při změně biddovací strategie
-
Možnost zobrazit událost v grafech napříč. celou aplikací
2019-01-09 #5.5.0
-
Rozšíření CSV exportu produktů o statistiky a další informace
-
Možnost změnit období za které se zobrazují data v grafech na hlavní stránce
-
Možnost smazání, resp. editace štítků u Událostí
-
Nový produktový filtr – produkty, které jsou mimo bidding kvůli vysoké ceně proti ostatním
2018-11-28 #5.4.0
-
Nasazení PHPStan na backendu
-
Nová stránka Události – projektový deník s možností zaznamenávání všech důležitých milníků
2018-10-31 #5.3.0
-
Reporty – možnost zasílání týdenních, 14 denních nebo měsíčních reportů a možnost zasílání srovnávacích reportů
2018-10-15 #5.2.0
-
Možnost hromadné úpravy strategií
-
Nová možnost nastavení strategie – u Zboží.cz nastavení koeficientu pro výpočet MAX_CPC_SEARCH
2018-10-03 #5.1.0
-
Zrychlení bidovacích pravidel
-
Detail strategie – graf s přehledem, kolik produktů splňuje cíl strategie
-
Nápověda u produktů, které nesplňují cíl strategie
-
Možnost nastavení zpětné fakturace v nastavení projektu
2018-09-17 #5.0.0
-
Přidána podpora Zboží.cz
2018-08-23 #4.10.0
-
Ke grafům přibyla možnost stáhnout do PNG obrázku
-
Proklikávatelné řádky v přehledu na stránce Diagnostika
-
Do CSV exportu produktů přidán sloupec s popularitou
-
Okno s možností přihlášení do newsletteru
2018-08-08 #4.9.0
-
Přidány grafy s historickým průběh některých diagnostik
-
Možnost roztáhnout jednotlivé sekce na stránce Diagnostika
-
Diagnostika Popularita produktů – možnost export do CSV a textové shrnutí
-
Na hlavní stránce přidány grafy s vývojem počtu produktů v čase
2018-07-23 #4.8.0
-
Zrychlení aplikace pravidel na straně BF
-
Nová diagnostika – Popularita produktů
-
Přidán příznak, že produkt má nastavený manuální bidding, příp. max. CPC
-
Histogramy hodnot v produktových filtrech
2018-07-09 #4.7.0
-
Update backendu na Laravel 5.6
-
Zobrazovat statistiky za posledních 30 dní na seznamu produktů a možnost filtrovat podle 30 denních statistik
-
Histogram nejčastějších dostupností ve feedu na stránce editace strategie
-
Diagnostika – doplněné tipy co dělat s nalezenými problémy
-
Vlastní diagnostiky – z uložených filtrů je možné vytvořit vlastní diagnostiku
2018-06-19 #4.6.0
-
Možnost porovnávání období na stránce Reporty
-
Možnost automatického zasílání Reportů na mail
-
Možnost vložení vlastního loga do hlavičky Reportů
2018-05-31 #4.5.0
-
Nová možnost nastavení strategie – automatické spuštění a zastavení strategie
-
Ořezávání UTM parametrů v párování statistik z Google Analytics
-
Hromadné uložení manuálních změn biddingu
2018-05-16 #4.4.0
-
Manuální nastavení biddingu a max. CPC
-
Nová stránka Reporty
-
Okno s vybranými novinkami po vydání nové verze
-
Nový vzhled widgetu
-
Předělané strategie – nově cílení pouze na pozici s možností nastavit max. PNO a CPC u všech strategií
-
Nová možnost nastavení strategie – Nesnižovat CPC po dosažení cíle
2018-04-11 #4.3.0
-
Nová možnost nastavení - zasílání notifikací na mail
-
Nová možnost nastaveni – upozornění na docházející kredit
-
Nově zobrazujeme v aplikaci data z produktového feedu jako např. výrobce, EAN, apod.
2018-03-27 #4.2.0
-
Předělané CSV exporty
-
Možnost uložení vlastního produktového filtru
2018-03-20 #4.1.0
-
Nová diagnostika – odpárovaný produkt
-
Možnost uložení produktového filtru
2018-02-08 #4.0.0
-
Nasazení ElasticSearch jako druhé databáze
-
Možnost volby zdroje pro prokliky a konverze
-
Nové produtkové filtry – Spuštěný PPC režim, Heureka URL kategorie, ITEM_ID a Mergado ID
-
Code splitting – rychlejší načítání frontendu aplikace
-
Průvodce prvním zapnutím
2017-12-08 #3.6.0
Přidáno
-
Stránka Nastavení - nastavení zdrojů obratu, nákladů a e-mailu pro zasílání upozornění
Upraveno
-
Stránka Detail produktu - nové informace a rozdělení do přehlednějších oddílů
2017-12-06 #3.5.0
Upraveno
-
Stránka Diagnostika - nové informace Varování a Doporučení, rozdělení do přehlednějších oddílů
2017-11-19
Přidáno
-
Stránka Detail produktu - zobrazení proč není produkt nabiddován
-
Redesign rozhraní
-
Častější získávání zdrojových dat
-
Častější aktualizace CPC
Upraveno
-
Stránka Produkty - přidány nové zdroje dat a filtry
2017-11-19
Přidáno
-
Stránka Detail produktu - zobrazení proč není produkt nabiddován
-
Redesign rozhraní
-
Častější získávání zdrojových dat
Upraveno
-
Stránka Produkty - přidány nové zdroje dat a filtry
2017-08-17
Přidáno
-
Stránka Detail produktu
Upraveno
-
Stránka Editace nastavení - přidán výpis další nastavení
2017-07-25
Upraveno
-
Hlavní strana - přidán seznam nastavení
Odstraněno
-
Stránka Nastavení
2017-07-11
Upraveno
-
Stránka Produkty - výpis do tabulky, filtrování, řazení a vyhledávání
2017-06-29
Upraveno
-
Vytváření a editace nastavení - ze dvou kroků je nyní vše na jedné straně
2017-06-23
Upraveno
-
Diagnostika - Zobrazení počtu nespárovaných produktů
2017-06-22
Upraveno
-
UI - převedeno na MUK
-
Zobrazení vysvětlení u neaktivních grafů v diagnostice
Přidáno
-
Možnost nastavit počáteční bidding při vytváření nastavení
-
Potvrzení před smazáním nastavení
2017-06-13
Upraveno
-
Algoritmus biddování
-
Graf na hlavní straně
-
Graf v diagnostice
Přidáno
-
Graf vývoje biddingu u jednotlivých produktů
-
Sloupec "Setting" do CSV exportu
2017-02-10
Upraveno
-
Stránkování na stránce produkty (první / poslední)
-
(CZ) Přeložen název výběru všech produktů: Všetky produkty -> Všechny produkty
-
Odstraněny zbytečné volby v strategii TOP
-
další úpravy na pozadí pro lepší udržování
Přidáno
-
Počet produktů ve výběrech na stránce nastavení
2016-10-19
Přidáno
-
Nápověda
Změněno
-
Upraveny drobnosti v rozhraní
-
Maximální CPC pro Heureka.sk = 4 €
2016-10-05
Přidáno
-
Notifikace v rozhraní Mergada při
-
nízkém kreditu
-
ztrátě certifikátu Ověřeno zákazníky
-
problémech propojení s Heurekou nebo Google Analytics
-
problémech se statistickými daty z Heureky
-
-
Při editaci nastavení se přednostně zobrazují již používané výběry.
Změněno
-
Upraven biddingový krok
2016-09-21
Přidáno
-
Nové strategie
-
držet nabídku jako první
-
udržovat pozici nabídky na 3. až 4. biddované pozici
-
-
Další drobná UI vylepšení.
Změněno
-
Nastavení rozděleno do dvou kroků místo jednoho dlouhého formuláře.
2016-09-07
Přidáno
-
Nová stránka s výpisem ovlivněných produktů s novým formátem výpisu.
-
Nové menu pro snažší navigaci mezi stránami aplikace.
-
Nastavení DPH pro produkty ve výběrech. Pro ČR i SK.
-
Vyřešen problém s Pop-up okny
-
Další drobná UI vylepšení.
Změněno
-
Z hlavní strany odstraněn seznam ovlivněných produktů. Výpis produktů jsme přesunuli na samostatnou stránku.
Odstraněno
-
Z diagramu na hlavní straně již nevede proklik na stránku diagnostiky. Odkaz najdete nově v menu.
2016-08-24
Přidáno
-
Nová nastavení
-
PNO - nastavte si jaký podíl nákladů na obratu je pro vás únosný.
-
Jak naložit s produkty, které překročí PNO? Pokud zvolíte skrýt. Skryji si do konce aktuálního měsíce a v novém se zase budou inzerovat.
-
Do Google Analytics posíláte tržby s DPH nebo bez?
-
Nebrat ohled na cenu konkurence.
-
Nebiddovat nabídky, kde jsme do 5. místa podle ceny. Taková nabídka je rovnou vidět. není potřeba rozklikávat "Další nabídky obchodů"
-
2016-08-11
Přidáno
-
Exporty do CSV v diagnostice a na hlavní straně
-
Výběry do Mergada pro jednotlivé problémy z diagnostiky
2016-07-27
Přidáno
-
Diagnostika proč nejsou produkty biddovány
-
Možnost více nastavení pro různé výběry
Upraveno
-
Změna grafu v přehledu na hlavní straně aplikace z výsečového grafu na Vennův diagram
2016-07-14
Přidáno
-
první verze biddingové automatu
-
nastavení maximální ceny prokliku (HEUREKA_CPC)
-
nastavení maximální dodací doby (DELIVERY_DATE) pro bidding