Pořád tu povídáme o tom, jak vám lišák pomůže. Ale jak to může vypadat ve skutečnosti? Podívejte se na případovou studii agentury FEO, která biddingový automat nasadila na jaře. S čím se potýkali a jak je na tom inzerce teď?
Meziroční srovnání výkonu inzerce na Heurece (zdroj: FEO)
Jakkoli vypadá výsledek jednoznačně, začátky podle svědectví agentury jednoduché nebyly: "Po zapnutí se prakticky nic nezměnilo. Kampaně nevykazovaly žádné zvýšení návštěvnosti, transakcí či tržeb. Zhruba po týdnu jsme začali být skeptičtí."
Zjištění první: Automatický bidding neznamená automatický zisk, vaše nastavení je důležité!
V agentuře se ale nevzdali a začali s nastavením od podlahy: „Naše nová strategie byla mnohem podrobnější a kladla větší důraz na konkrétní produkty, produktové řady a jednotlivé značky. Sortiment e-shopu jsme rozsegmentovali do úzce zaměřených produktových skupin. A heureka!“
Zjištění druhé: Pečlivé segmentování a práce s menšími skupinami produktů jsou pro automatický bidding klíčové.
S novou strategií vzrostly klientovi návštěvy i tržby a energie investovaná do úvodního nastavování se nakonec všem vrátila – teď už Bidding Fox může nastavovat automaticky a šetří tak čas i peníze.
„Ve srovnání s předchozím rokem se nám v dubnu podařilo přivést 2x více návštěvníků a zdvojnásobil se i počet transakcí. Květen potom rekordní dubnový výsledek předčil a zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 190 %.“
Celou případovku najdete na webu agentury FEO. A Bidding Fox si můžete zapnout rovnou tady – dejte nám pak vědět, jak lišák pomohl vám.