Ve Zboží.cz v únoru upravili způsob měření konverzí a uživatelům zpřístupnili API. Díky této změně budete mít lepší přehled o vašich prodejích a přesnější data. Proto je ale třeba ve všech aplikacích, které využívají informace ze Zboží.cz vyplnit klíč k API, aby mohly správně pracovat. Podívejte se, jak na to v Bidding Fox Elements.
Nastavení Bidding Fox Elements
- Zapněte Bidding Fox Elements.
- Otevřete administraci Zboží.cz a jděte na podstránku Provozovna.
- Ve výpisu najděte ID e-shopu, pro který používáte Bidding Fox Elements a vygenerujte klíč k API.
- V aplikaci scrolujte k datům ze Zboží.cz, vložte klíč, ID a informace uložte.
API klíčů můžete vygenerovat několik, doporučujeme této možnosti využít a pro každou aplikaci zvolit jiný. Tento postup je bezpečnější a rychleji vyřešíte případný problém, když nebude fungovat.
V administraci Zboží.cz najdete 2 různé API klíče. Do aplikací Bidding Fox a Bidding Fox Elements je třeba vložit “dlouhý” klíč, který obsahuje 64 znaků.
Jednotlivé aplikace je třeba nastavit samostatně. Návod pro nastavení Mergada a aplikace Keychain najdete na blogu Mergada. Nastavení Bidding Foxu jsme se věnovali v samostatném článku na našem blogu.
Nevíte si s nastavením rady? Napište nám a my vám rádi pomůžeme.
Komentáře
Nastavení API klíče Zboží.cz
Nastavení API klíče Zboží.cz má nyní vysokou prioritu. Pro úplnost doplním odkaz přímo na článek jak nastavit API klíč Zboží.cz do aplikace Mergado, přímo na blogu Mergada. Termíny pro nastavení jsou nekompromisní, tak je třeba se tomu pověnovat. Případně motivovat vývojáře e-shopu, aby s touto funkcionalitou (pokročilé měření konverzí) přispěchali - pokud ji jejich řešení ještě nenabízí - promptně.
Přidat komentář