Používáte appku BFE a říkali jste si, že by bylo fajn, kdybyste v jejím rámci mohli využívat více okruhů dat? Vaše přání bylo vyslyšeno – Elements dokáží nově připojovat další údaje z Heureky o konkrétních nabídkách.
Nedávno jsme vám představili funkci Bidding Foxu monitoring konkurence. Díky nové práci s výběry už nejsou data o konkurenci v Elements a v Mergadu anonymní. Nově už dokážete identifikovat pozici konkrétního prodejce a tyto informace dále využít.
Informace o kartě a e-shopu
Na nedávné připojení datových celků navazují čerstvé zdroje dat z Heureky. Z nich čerpají informace nově přidané elementy – stačí je zapnout a získáte z nich informace o kartě (TOP nabídka, pozice v kategorii) a o e-shopu.
Hledáte informace o konkrétním e-shopu či konkurenci? Zajímá vás konkrétní umístění? Vytvořte si vlastní elementy a převeďte do nich hodnoty z datových polí.
V rámci pozice máte k dispozici dvě pole:
• první element BFE_S_H_BIDDED_POSITIONS ukazuje biddované postavení - pro e-shop představuje velmi užitečná data
• druhý BFE_S_H_PRICE_POSITIONS najdeme část e-shopů seřazených podle ceny.
Využijte informace z Heureky naplno. V Bidding Foxu vše nově zkontrolujete na podstránce produkty. V pokračování tohoto článku se podíváme na to, jak data z Heureky efektivně využívat.
Komentáře
Za mne je tohle super. O své
Za mne je tohle super. O své nadšení se budu dělit letos asi pouze na nadcházejícím MergadoFestu ve dvou dílnách - pokusím se inspirovat návodem, jak si (jen tak mimochodem) pomocí dat z Bidding Fox Elements vyklikat za pár minut vlastní cenový automat. A ukážu možná rozšíření standardního biddingu o nevšední využití dat.
Jen škoda, že kdo se nepřihlásil na MergadoFest včas má smůlu, protože je už beznadějně obsazený :-(
Přidat komentář