Jedním z dlouhodobých cílů Heureky je, aby její web byl responzivní a uživatelsky přehledný. Právě proto postupně přichází se změnami zobrazení, tentokrát se týká detailu obchodu. Je přehlednější, klade důraz především na recenze a lépe řadí příspěvky v diskuzi. Pojďme se na to podívat.
Recenze
Osobní zkušenost zákazníka je velmi důležitým faktorem pro rozhodování dalších uživatelů při nákupu. Právě z tohoto důvodu jsou recenze na první pohled velmi dobře viditelné a přehledněji řazené. Informace o e-shopu, celkové hodnocení, Ověřeno zákazníky a další ocenění se nyní nacházejí v levém sloupci, společně s recenzemi.
Výdejní místa
V této záložce najdete informace, které byly ve starém zobrazení v záložce Informace a Pobočky. Nově se vám zobrazují výdejny seřazené od nejbližších po nejvzdálenější, vzhledem k vaší aktuální poloze. Výdejny můžete vidět na mapě, ale i vypsané jednotlivě pod sebou s adresami.
Diskuze
Nově se diskuze řadí do vláken, tak jak jsou uživatelé zvyklí z většiny sociálních sítí. Vlákna jsou jednoznačně přehlednější a informace mnohem lépe přístupné.
Výpis obchodů
I tady došlo ke změně v přístupu k recenzím a to zviditelněním možnosti přejít z výpisu přímo na recenze obchodu. Obchody jsou řazeny podle hodnocení.
Recenze a uživatelská zkušenost jsou velmi důležitými faktory, které rozhodují při nákupu. Heureka v aktualizaci na webu zviditelnila právě je a my věříme, že to je krok správným směrem.
Řídíte se i vy při nákupu recenzemi ostatních, nebo ne a dáte jen na vlastní úsudek?