První release roku 2020 je tady. Odhaluje zbrusu novou stránku Strategie a přepracovanou Hlavní stránku. V článku se dočtete o nových funkcích i vizuálních úpravách.
Na první pohled více informací
Hned po příchodu do aplikace si všimnete, že kromě celkových statistik nezůstalo nic na svém místě. Záměrem těchto úprav bylo, abyste na první dobrou viděli všechny důležité informace, které o vývoji sortimentu potřebujete vědět. Záhlaví zůstalo tak, jak jste zvyklí. Ostatní zobrazené grafy vám udávají vývoj strategií, produktů včetně jejich pozic, nebo detailní statistiky. Najdete zde také box, přes který se můžete prokliknout na naše nejnovější články a další komunikační kanály.
V grafu „Top strategie“ si pod názvem nastavíte kritérium, které vás zajímá a podle něj se křivky změní. Přes názvy strategií se dostanete do jejich detailu. V přehledech Pozice – cena/bidding a vývoj produktů v čase se jednotlivé ukazatele dají skrýt nebo zobrazit kliknutím na název s barevným puntíkem. Tak jak tomu bylo už před releasem, jestliže najedete kurzorem do grafů, vyskočí vám detailní informace rozepsané po dnech.
Strategie se osamostatnily
V záhlaví aplikace přibyla nová stránka – Strategie. Kromě této výrazné změny jsme přidali i další možnosti jejich nastavení. Abyste mohli biddovat ještě specifičtěji, máte teď možnost vytvořit strategii na vlastní výběr produktů.
Funguje to tak, že se prokliknete na stránku Produkty a nastavíte si filtr podle toho, které produkty zrovna chcete biddovat. Může to být například nový sortiment, nebo ten, jenž je na nižší než 5. pozici či kterýkoliv jiný. Takto nastavený filtr si uložíte a nyní se dostáváme k samotnému nastavení strategie. Vratíte se tedy zpět na jejich stránku. Kliknete na „vytvořit novou strategii“, vyplníte název a následně v kolonce „Aplikovat na:“ zvolíte „uložené filtry“ a vyberete si ten, který jste zrovna vytvořili nebo jeden z těch, který už máte vytvořený. A to je celé.
Vývoj strategie budete moct sledovat přímo v jejím detailu, ve stránce nebo v grafech na hlavní stránce. Další možností, jak využít uložené produktové filtry, je vytvoření vlastní metriky v Diagnostice. Jak na to, jsme vám ukázali ve video návodě.
Z nejaktuálnějšího releasu je to všechno. V lišácké dílně se stále něco děje a Jirka vám v blízké době všechny inovace shrne v jedenáctém čísle Bidding Fox* live, proto sledujte náš blog nebo YT kanál. Jestliže jste zkušení uživatelé Bidding Foxu, stavte se za námi na školení pro pokročilé, zaměření na Bidding Fox Elements.
Přidat komentář