Rádi byste využívali statistiky z Heureky, Zboží.cz a další, které poskytuje Bidding Fox Elements? Váš XML feed se neobejde bez identifikátoru ITEM_ID, podle kterého nástroj páruje data. Jestli chybí, nezoufejte, jeho absenci vyřešíme v Mergadu pomocí pravidla v průběhu jednotek minut. Čtěte dál a zjistěte, jak na to.
Co je ITEM_ID
Jde o unikátní alfanumerické označení produktu, pomocí kterého dokážete identifikovat nabídku a sledovat výkon inzerce, například na Heurece a Zboží.cz. Důležité je, aby bylo ITEM_ID
pro každý produkt jedinečné.
Ideální situací je, když XML feed e-shopu obsahuje unikátní identifikátor už v základu. Jestli tomu tak není, aplikace Bidding Fox nebo Bidding Fox Elements nemají podle čeho napárovat potřebná data k produktům.
Existují tři možnosti, jak ITEM_ID doplnit
- e-shop ho do XML feedu doplní ručně (zabere to množství čase, případně to nemusí být možné uskutečnit),
- e-shop ho do XML feedu doplní scriptem (je nutné script naprogramovat a to může opět nějaký čas trvat),
- vytvoříte jej dodatečně v Mergadu pomocí pravidla Přepsat.
Jak doplnit ITEM_ID v Mergadu
Na začátku si na stránce Elementy vytvořte element ITEM_ID.
Přesuňte se na stránku Pravidla a vytvořte nové pravidlo Přepsat, které naplní element ITEM_ID proměnnou @MERGADO_ID. Každému produktu ve feedu se tak vygeneruje unikátní identifikátor, který si můžete zkontrolovat v přehledu produktů v Mergadu.
Po přegenerování feedu v Mergadu se bude ITEM_ID propisovat do srovnávače zboží a díky tomu bude i ve statistikách.
Párování statistik k produktům v nástroji Bidding Fox Elements
Jestli máte v plánu využívat aplikace z naší dílny – například Bidding Fox Elements – ujistěte se, že nové pravidlo Přepsat je v přehledu nad pravidlem této aplikace. Jen tak se do Bidding Fox Elements dostanou produkty spolu s unikátním identifikátorem a nástroj bude moct data spárovat.
Jsme přesvědčení, že feed neobsahující ITEM_ID už pro vás nebude představovat žádný problém. Víte, že na pár kliknutí si ho dokážete doplnit a dále pokračovat ve své práci tak, jak jste zvyklí.
Řešili jste už v minulosti podobnou situaci? Napište nám, jak jste se s ní popasovali.
Přidat komentář