Jste zde

Lišáci se vzdělávali na E-commerce Berlín Expo

V lednu jsme se zúčastnili Reshoperu v Praze jako vystavovatelé. Minulý týden jsme se byli podívat na e-commerce akci z opačné strany a navštívili jsme E-commerce Berlín Expo. Jak takový veletrh v Berlíně probíhal?

Naše cesta do Berlína začala v brzkých ranních hodinách přesunem na letiště ve Vídni. Autobus vystřídalo letadlo a my jsme se ani ne za hodinku ocitli v Berlíně. Pro některé z výpravy to bylo poprvé a tak jsme se těšili na prohlídku města. Přijeli jsme o den dříve než se konal veletrh spojený s konferencí a proto jsme měli čas na poznávání okolí.

V plánu naší prohlídky nemohl chybět Eastside Gallery, Památník obětem holokaustu, ani televizní věž nebo Brandenburská brána. Ochutnali jsme vyhlášený Mustafa kebab i curry wurst. Po nachození pěkných pár kilometrů jsme se už těšili do postele a následně na veletrh, kvůli kterému jsme přijeli.
 

E-commerce Berlin Expo nabídnul bohatý program

Veletrh se konal v rekonstruovaných prostorách bývalých výrobních hal a cihly a různé roury trčící ze stropu dodávaly celé akci svérázný nádech. Ve dvou velkých sálech jsme mohli najít vystavovatele, kteří nabízeli SEO v krabičce, produktové fotografie, dopravu, agenturní služby, nebo e-shopová řešení. Mezi stánky se objevily i dvě české firmy a to Roivenue a Shopsys.

Kdo už prošel stánky mohl se věnovat vzdělávání ve formě přednášek. Ty probíhaly na čtyřech místech a v anglickém jazyce. Témata byla různá. Od technického rázu až po content, nebo influencery. Nás zaujali řečníci ze Zalando, kteří přednášeli o těžkostech získávání nových zákazníků. Dnešním trhákem je jednoznačně móda a její nákup přes aplikace roste.

K jakým datům má přístup umělá inteligence a jak se v průběhu historie zdokonalovala ukázal ve své přednášce Nuno Batista z Digital Marketing Swatch Group. Ten se rozhodl povyprávět o umělé inteligenci a její schopnosti vzdělávat se na e-commerce platformách.

Jsme velmi rádi, že jsme si mohli E-commerce Berlín Expo projít jako účastníci, poslechnout si přednášky a teď nezbývá už nic jiné než nově nabyté poznatky využít při naší práci.

Eastside Gallery je oblíbené turistické místo.
Osvětlená Brandenburská brána má své kouzlo.
Veletrh se konal v rekonstruovaných výrobních halách.
Řečníci ze Zalando přednášeli o těžkostech získávání nových zákazníků.
Instatní SEO

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

sap hana migration