Při inzerci je nezbytné vyhodnocovat a optimalizovat kampaně, které se dlouhodobě finančně nevyplatí. Nechcete přece zbytečně plýtvat penězi, které byste mohli investovat do jiných produktů. Jak identifikujete produkty, které nesou vysoký podíl nákladů? Začněte pracovat s Bidding Fox Elements.
Aktivujte elementy
- BFE_H_TOTAL_COST, díky kterému budete vědět, jaké máte náklady na jednotlivé produkty.
- BFE_H_SALES, který vás informuje o výši obratu z daného produktu.
- BFE_H_COST_OF_SALES_, který všichni dobře známe, jako podíl nákladů na obratu. Hodnotu PNO můžete mít za 1, 7 nebo 30 dní.
Právě poslední element vám dá nejvíce informací o tom, jak je pro vás inzerce daného produktu výhodná. PNO je třeba dopředu vypočítat a stanovit si maximální přípustnou mez. Produkty, které tuto hranici překročí je třeba co nejrychleji optimalizovat.
V Mergadu nastavte výběr
- BFE_H_COST_OF_SALES_30 < 25
V tomto výběru budou produkty, u kterých za posledních 30 dní PNO přesáhlo 25 %.
Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>