Jste zde

Co dělat, když v Bidding Foxu u Google Analytics 4 vidím “Zatím nestaženo”?

V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU, řešení v Biddingu Foxu).
Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.
 

Bidding Fox - Google Analytics zatím nestaženo
Bidding Fox - Google Analytics zatím nestaženo

Zlobivé lomítko v adresách produktů

Jedním z nejčastějších problémů při párování dat z Google Analytics 4 je situace, kdy adresy produktů ve feedu končí lomítkem, ale vstupní stránky v Google Analytics 4 (GA4) toto poslední lomítko neobsahují.
Ukázka adres

  • Adresa ve feedu: lisackyeshop.cz/super-hrnek/
  • Vstupní stránka z Google Analytics: /super-hrnek

Toto snadno vyřešíte bez zásahu do samotného měření v GA4 přímo v Bidding Foxu (BF). Stačí využít možnost Rozšířené nastavení v GA4 sekci BF -> Nastavení -> Nastavení Google Analytics.

Odstranění lomítka z adresy produktu pro správné párování dat z Google Analytics

Nabývající lomítko odstraníte pomocí regulárního výrazu, který upraví párovací adresu z feedu tak, aby odpovídala vstupní stránce z GA4.

Regulární výraz pro odstranění přebytečného lomítka

Párovací adresu odstraníte pomocí tohoto regulárního výrazu (.+)/ -> $1 

Bidding Fox - regularní výraz pro odstranění přebytečného lomítka
Bidding Fox - regularní výraz pro odstranění přebytečného lomítka

Nejpozději další den v poledne by mělo upozornění o nestažení dat zmizet. Pokud by přetrvávalo, ozvěte se nám.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

sap hana migration