Jste zde

Heureka ShopRoku 2017, noc plná superhrdinů e-commerce

Halloween byl sice už v listopadu, ale včera večer se to v prostorách Jatek78 hemžilo Batmany, Supermany, Superženami a dalšími hrdiny, na které si vzpomenete. Nikdo se nezbláznil, to Heureka.cz pořádala vyhlášení soutěže ShopRoku 2017 a dress codem této akce byli Superhrdinové. Všichni pozvaní více či méně odhalili svoji opravdovou super tvář a ukázali, jaké mají super schopnosti. Pojďte s námi nahlédnout, jak takový večer plný superhrdinů vypadá.

Hned u vchodu nás vítala slečna s občerstvením a pár kroků za ní jsme dostali superhrdinský welcome drink. Abychom jen nejedli a nepili nechali jsme si potisknout tašky, na kterých jsme se  kreativně vyřádili. Prošli jsme prostory galerie a šli si sednout do divadla, protože právě tam za chvilku začínal hlavní program večera - vyhlašování

Tvorba SuperTašky

Sedli jsme si a čekali, co se bude dít. A bylo toho opravdu hodně, účinkující Cirku La Putyka se postarali o taneční a akrobatická představení, moderování i živou hudbu během celého programu. Vyhlašování nejlepších e-shopů probíhalo jak na běžícím páse a během pár desítek minut byly ceny rozdané. Soutěžilo se o ceny kvality, popularity a cenu Heureky.

Ceny kvality měly celkem 13 kategorií a absolutním vítězem se stalo Notino.cz. Následovalo vyhlášení cen popularity, ve kterých rozhodují sami zákazníci. Absolutním vítězem této kategorie se stal onlineshop.cz. A to nejlepší nakonec, vyhlášení ceny Heureky.cz, kterou v letošním roce získal Mixit.cz
Na kompletní výsledky se můžete podívat na webu ShopuRoku.

Hlavní program ale nebyl jen o vyhlašování a vystoupeních, během večera na pódiu Matěj Hošek vytvořil jednu ze svých pověstných map, které jistě znáte z projektu Maappi

Přílet superhrdiny Bravermana


 

Děkujeme Heurece.cz za pozvání, za to, že jsme mohli být součástí tohoto večera a za úžasnou organizaci. A gratulujeme všem kteří byli nominovaní, ať už vyhráli nebo ne.

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.