Jste zde

Jak funguje nástroj Bidding Fox Elements

Bidding Fox Elements je nástroj, který poskytuje další informace o inzerci prostřednictvím stovek elementů. Pracuje nejen se statistickými daty ze srovnávačů zboží a Google Analytics ale i s informacemi o počasí, měnových kurzech a podobně. Získané údaje vám pomohou s přesnějším cílením inzerce, automatizací nebo doplněním nových dat do feedu, čím zvýšíte výkonnost e-shopu.

V případě statistických dat poskytuje aplikace údaje za jeden, sedm nebo třicet dní. Zůstává na vašem zvážení a preferencích, které období se rozhodnete sledovat.

Zapněte si nástroj Bidding Fox Elements na 30 dní zdarma a vyzkoušejte, co všechno dokáže.

Aktivujte v Mergado store

Co s Bidding Fox Elements získáte

  • Doplnění nových dat do XML feedu.
  • Přesnější cílení inzerce díky získaným informacím.
  • Přehled o oblíbenosti zboží.
  • Odhalíte produkty, o které je velký zájem a o které naopak ne.
  • Pomáhá objevit chyby v nastavení.
  • Monitoring konkurenčních nabídek.
  • Statistická data za jeden, sedm a třicet dní.

S jakými daty Bidding Fox Elements pracuje

  • Heureka statistické XML z měření konverzí.
  • Heureka Sortiment report.
  • Google Analytics.
  • Informace o produktech.
  • Datum a čas.
  • Aktuální předpověď počasí vybraných míst (CZ, SK, PL, DE).
  • Kurzy měn.
  • Data z karet produktů na Zboží.cz a Heureka.
  • Statistiky Zboží.cz.

Jak funguje

Po zapnutí aplikace vyberete a aktivujete elementy, se kterými chcete pracovat a následně je můžete použít v Mergadu. Na základě dat z elementů nastavíte produktům bidding, přidáte dárek, upravíte intenzitu
biddingu podle aktuálního počasí a další specifické úpravy.

Možností je nespočet a kreativitě se meze nekladou. Data jsou využitelná i v dalších aplikacích, jako je například Bidding Fox a Pricing Fox.

Pro inspiraci navštivte náš blog

 

Vyzkoušejte Bidding Fox Elements na 30 dní zdarma.

Aktivujte v Mergado store

 

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.