UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Pokud používáte Mergado a Bidding Fox, je třeba aplikace správně nastavit. Teprve potom se vám budou data správně propisovat.
Jak nastavit Mergado
- V levém menu přejděte na stránku Nastavení.
- Vyberte možnost Analytika.
- Nastavte zdroj a medium podle obsahu UTM parametrů.
https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky
UTM source parametr: heureka
UTM medium parametr: zbozaky
Jak nastavit Bidding Fox
Pokud používáte UTM parametry standardním způsobem, nemusíte nic nastavovat. Bidding Fox je nastavený tak, aby se s nimi vypořádal. Pokud ale UTM používáte nadstandardně, můžete využít možností nastavení v aplikaci na podstránce Nastavení.
Co když nic nenastavím
Do Bidding Foxu a Mergada se vám nebudou propisovat správná data z Google analytics.
Jak ověříte správnost
V Mergadu budete mít na podstránce Přehled v grafu hodnoty návštěv, objednávek a obratu stejné, jako budou v Google Analytics.
Nastavení procesu s UTM parametry v Bidding Foxu i v Mergadu je velmi důležité. Nejen pro správné vyhodnocování úspěšnosti kampaní, ale i pro vaše budoucí plánování marketingu komplexně.
Pracujete s UTM parametry? Setkali jste se někdy s opravdu vtipným vyplněním? Napište nám do komentářů.
Přidat komentář