Určitě znáte situaci, kdy má velký počet e-shopů stejnou nabídku – cenu, dostupnost jako vy. Pokud nejde o zboží, kde jste autorizovaným prodejcem, zbývá už jen jedna věc. Využijte element GIFT a řekněte potencionálním zákazníkům, že když nakoupí u vás dostanou něco navíc. Dobře zvolený dárek může být tím co překlopí potencionálního zákazníka na zákazníka.
Dárky u svého e-shopu si překontrolujete snadno, například výpisem hodnot elementu GIFT v Mergadu. Jak ale zjistit, jaké dárky má konkurence? Ukážeme si to v následujících šesti krocích. Díky těmto krokům dostanete naservírované všechny nabízené dárky u produktů, které prodáváte (a máte je spárované). Navíc si vyzkoušíte novinku v Mergadu, makra. Jedno jsme totiž pro vás nachystali, jak uvidíte v postupu níže.
6 kroků k přehledu dárků nabízených konkurencí
- Zapnout aplikaci Bidding Fox
- Zapnout aplikaci Bidding Fox Elements (BFE)
- V BFE aktivovat nový element „BFE_S_H_PRICE_POSITIONS“
- Počkat 24 hodin, než se všechna data spárují
- Spustit makro Nabízené dárky e-shopů [Bidding Fox Elements + Bidding Fox]
- Vyexportovat hodnoty elementu ALL_GIFTS
Jak to celé funguje
Bidding Fox slouží jako „datový konektor“ pro Bidding Fox Elements. Po zapnutí obou aplikací, Bidding Fox naplní vybraný element hodnotami z Heureky a pravidelně jej aktualizuje. Proto dnes v elementu uvidíte jiné hodnoty než zítra.
Makro vytvoří nový element ALL_GIFTS, ve kterém najdete vždy dárky, které se u daného produkty nabízejí, včetně toho vašeho.
Abyste nemuseli dárky kontrolovat po produktech v Mergadu, doporučujeme vyexportovat si hodnoty elementu ALL_GIFTS. Ten si poté otevřít například v Calcu od LibreOffice a odstranit duplicitní řádky, aby byl seznam přehlednější.
Další možná vylepšení
Pro snadnější kontrolu a přehlednost, byste si do elementu ALL_GIFTS na začátek mohli doplnit ITEM_ID položky, URL nebo URL produktu na Heurece (BFE_H_HEUREKA_URL).
Příklad vylepšeného elementu ALL_GIFTS:
%PRODUCT%
Cena: %PRICE_VAT% Kč
Heureka: %BFE_H_HEUREKA_URL%
%ALL_GIFTS%
Výsledek může vypadat takto:
Lišácký komplet
URL: https://www.lisackyeshop.cz/skvely-produkt
HEUREKA: https:/skvele-produkty.heureka.cz/skvely-produkt
Powerbanka zdarma
Hrnek s tlapkami
Cashback na 4 nory
Úpravy ale necháme na potřebách každého čtenáře. :-)
Co s těmito informacemi
Můžete je použít jako podklady pro klienta (e-shop). Domluvit se, zda může nabídnout něco podobného, nebo naopak něco jiného, co bude v kontrastu s nabídkou ostatních. Také můžete kontaktovat dodavatele s požadavkem na stejné bonusy.
Napište nám, jestli při práci s Bidding Fox Elements používáte makra a inspirujte ostatní. Nebo vám nějaká chybí? Nechte nám komentář jaká a my je rádi doplníme.
Komentáře
Pěkný článek a super
Pěkný článek a super vychytávka s tím makrem co zjistí dárky konkurentů. :-)
V Mergadu je všem dostupné makro pro segmentaci feedu do 10 konverzních hladin pomocí elementu z Bidding Fox Elements BFE_GA_CONVERSION_RATE.
K čemu se hodí takto rozčlenit produktová data popisuje článek na Mergado blogu o segmentaci feedu. ;-)
Díky za odkaz přímo na makro
Díky za odkaz přímo na makro Jirko.
Přidat komentář