Bidding Fox není jen aplikace pro automatický bidding. Jeho nedílnou součástí je obsáhlá diagnostika, díky které máte mnohem lepší přehled o vašich produktech a o inzerci na srovnávačích. A my jsme Lišáka nově naučili hlídat podezřelé chování. Jaké informace díky tomuto vylepšení získáte? Pojďte se na to s námi podívat.
Nová karta Validátory v Bidding Foxu
Novou kartu Validátory najdete na podstránce Diagnostika. Jednotlivé validátory kontrolují, jak se různé hodnoty produktů mění v čase. V případě, že odpovídají podezřelému chování, aplikace vás upozorní. Jaké hodnoty hlídáme?
Soutěž s jiným biddingovým automatem
Tento validátor vyhodnocuje, jak se zvyšuje a snižuje CPC. Pokud v biddingu soutěžíte s dalším automatem, Bidding Fox vás upozorní. U těchto produktů je třeba se zamyslet nad výškou maximálního CPC. Zřejmě budou dosahovat maximální nastavené hodnoty.
Výpadky měření
Občas může dojít k výpadku měřících kódů na e-shopu. Lišák vás upozorní na produkty, u kterých je měření špatné. To má za následek, že se data nepropisují do Google Analytics nebo na srovnávač zboží.
Ovlivňování CPC
Bidding spočívá v nabízení ceny za proklik, kdy vyšší nabídka vyhrává. Automatický bidding tuto nabídku upravuje podle konkurence a CPC drží ve vámi stanovených mezích. K úpravě ceny může ale docházet i mimo aplikaci, například v administraci srovnávače. Toto nastavení bude mít přednost. U produktů, které vám aplikace vypíše, je CPC ovliněné jiným nastavením. To je třeba najít a smazat, v opačném případě automatický bidding nefunguje.
Podezřelé prokliky
Aplikace zaznamenala řádově vyšší počet prokliků na srovnávači než ve statistikách Google Analytics. To může značit podvodné návštěvy, u kterých je jediným cílem vyklikat peníze na vaši inzerci, bez objednání zboží. Náklady rostou, ale objednávky nikoliv. Tyto produkty je třeba kontrolovat a zjistit, jestli se jedná o náhodu nebo cílené proklikávání.
Vypadnutí z biddingu
Někdy se stává, že produkty vypadnou z biddingu. Nejčastější příčinou je nastavená nízká cena za proklik, která se do aukce nedostane, protože konkurence dává vyšší nabídku. Potom je třeba upravit strategii (snížit požadavky na pozici nebo navýšit CPC).
Díky automatickému hlídání těchto dat bude vaše inzerce na zbožácích zase o level výš, než je vaše konkurence. Máte další nápady, které hodnoty by Bidding Fox měl hlídat? Napište nám do Fóra.
Komentáře
Ahoj, tohle jsou super alerty
Ahoj, tohle jsou super alerty, prakticky presne tyhle stale resim. Jen by me zajimalo, jak poznate, ze souperim v aukci s dalsim automatem?
Ahoj, díky to rádi slyšíme.
Ahoj, díky to rádi slyšíme. Bohužel tohle je "výrobní tajemství", děkuji za pochopení ;)
Přidat komentář