Jste zde

Výhody a nevýhody produktu v recenzích na Heurece

Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?

Zobrazení výhod a nevýhod produktu

Testování probíhá v sekci mobilní telefony. Už nyní u nich najdete novou podobu recenzí. 

Ukázka kladů a záporů v recenzích na Heurece
Ukázka kladů a záporů v recenzích na Heurece, zdroj: heureka.cz

Po rozkliknutí recenzí se ve výpisu zobrazí nejčastěji zmiňované plusy a mínusy daného produktu.
Informace pochází z dotazníků spokojenosti a zobrazí se v případě, že v recenzích jsou minimálně 2 klady a 2 zápory. 
Pokud zákazníka zajímá výdrž baterie a vidí ji v mínusech bude to pro jeho rozhodování zásadní informace. 

Ukázka kladů a záporů v recenzích obchodu na Heurece
Ukázka kladů a záporů v recenzích obchodu na Heurece, zdroj: heureka.cz

Další novinku najdete na detailu obchodu, kde můžete filtrovat recenze podle nejčastějších kladů a záporů, které jsou v recenzích obchodu. Filtr zobrazuje maximálně 200 nejnovějších příspěvků. 

Nám se nápad moc líbí a těšíme se na to, až u produktů půjdou recenze filtrovat podle jednotlivých plusů a mínusů, jako u obchodů. 
Co na zobrazování výhod a nevýhod říkáte vy? Myslíte si, že se urychlí rozhodování zákazníků? Napište nám váš názor do komentářů. 

Komentáře

V poslední době jsou výsledky práce vývojářů Heureky víc vidět. Napadají mne např. změna zobrazení bidovaných nabídek, nebo klíčová slova z recenzí, o kterých jsi tu psala. Do toho změny ve zpracování dat, viz např. parametry značka a výrobce. A to jsou za dveřmi Vánoční prodeje. Inu my marketéři se nudit nebudeme :-)

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.