Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
První variantou je párování dat z Google Analytics s položkami ve feedu na základě shody URL ve feedu a vstupní stránky v Google Analytics
Druhou variantou je párování podle ID položky a Item ID produktu (dříve SKU) z Google Analytics 4.
Nastavení párování na základě vstupních stránek
Párování dat z Google Analytics je standardně nastaveno pro tuto volbu Vstupní stránky
.
Jak porovnat hodnoty s daty v Google Analytics
Google Analytics 4 -> Reports -> Engagement -> Landing Pages
Nezapomeňte vyfiltrovat návštěvnost za správný zdroj/médium (5️⃣).
Tvar adres vstupních stránek v GA se musí shodovat s části adresy za doménou ve feedu včetně prvního lomítka, jako je naznačeno na obrázku níže.
💡 Důležité je si pohlídat, zda adresy ve feedu nekončí lomítkem a v GA4 toto lomítko na konci chybí (nebo naopak).
Toto vyřešíte jednoduše dvěmi pravidly v MERGADU.
-
V prvním odeberete lomítko z adresy (toto pravidlo bude nad BFE pravidlem).
-
V druhém pravidle jej přidáte zpět za pravidlo BFE.
V Bidding Foxu situaci vyřešíte snadno.
Nastavení párování podle ID × SKU produktu
U tohoto nastavení je důležité, aby v elementu pro ID produktu byla stejná hodnota, jako je pak pro produkt v Google Analytics SKU.
Standardně na úrovni feedu bere ID produktu z elementů jako je ITEM_ID, g:id, id atd. V případě, že ID produktu máte ve feedu v elementu PRODUCTNO, CODE nebo úplně jiném, tak si tento správný element vyberete v poli Párovací element (SKU) 2️⃣.
Pokud se vám data k produktům nepárují a nevíte se rady, ozvěte se nám.
Přidat komentář