Na konci listopadu proběhl poslední release v tomto roce, který obsahoval například rozšíření v nastavení strategií nebo nový přehled filtrů s možností importu či exportu. Projdeme si, co všechno je nové a ukážeme si, jak na to.
Filtry trochu jinak
To, že si nastavené filtry můžete ukládat, jsme vám již říkali. Nyní v záhlaví stránky Produkty přibyla nová nabídka, ve které se schovává přehled těchto produktových filtrů.
V tabulce najdete název filtru a jak je nastavený. Pořadí filtrů můžete měnit jednoduše přetažením po najetí do sloupce pořadí, stejně tak si je můžete mazat či vyhledávat přes sloupeček akce.
Hlavním novým zlepšovákem je export uložených filtrů a import. Pokud kontrolujete u svých klientů věci se stejnou problematikou, nastavte si univerzální filtry, které si vyexportujete a ty potom mezi projekty už jen importujte.
Více možností v nastavení strategií
Maximální CPC si teď můžete u jednotlivých strategií nastavit procentuálně. Vedle kolonky pro hodnotu v korunách najdete pole, kde vyplníte, kolik procent z ceny produktu má CPC splňovat. V případě, že budete mít zadané hodnoty v obou polích, bude Bidding Fox brát v potaz tu nižší.
O další podmínku jsme rozšířili i checkboxy. Po zaškrtnutí poslední možnosti „Nebiddovat, kde jsem na top pozici s Heureka košíkem“ vám Lišák ušetří peníze za proklik u produktů, se kterými jste na top pozici s Heureka košíkem.
Nyní se přesuneme na stránku Nastavení, kde jsme přidali zasílání upozornění na nedostatek kreditu v nejbližších dnech. Podle vývoje čerpání kreditu v posledních 10 dnech vám zašleme zprávu o tom, že kredit v blízké době – dle zadaného údaje – dojde. Předcházíme tak vypadnutí produktů z biddingu nebo zastavení celé inzerce, což například ve vánocní sezóně může ovlivnit obrat e-shopu.
Na závěr vám můžeme slíbit, že budeme dále aplikaci neúnavně zlepšovat. Připravené máme mimo jiné i školení, kde vám rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy či nejasnosti.
Přidat komentář