Jste zde

Nabídka práce: Obsahový Specialista 🖋

Jsme lišáci a vyvíjíme aplikace, které jsou věrnými pomocníky e-shopařů a marketérů. Do našeho týmu hledáme parťáka nebo parťačku, který nám svými zkušenostmi pomůže s obsahem všeho druhu. Bavíme se zejména o aplikacích Bidding Fox a Pricing Fox. Právě jejich blogy, sociální sítě, mailing a ostatní komunikační kanály budeš mít na starost.

Lišák kameraman

Tvoje náplň práce bude:

  • tvorba převážně textového obsahu,
  • natáčení, příprava, střih videí a podcastů,
  • práce se sociálními sítěmi (Facebook, LinkedIn, Instagram, Youtube, Soundcloud),
  • zodpovědnost za redakční plán,
  • korektura textů a grafické úpravy,
  • práce s analytikou v Google Analytics, abys měl(a) přehled o fungování obsahu.

Předcházející zkušenosti oceníme, ale jestli některou oblast neovládáš, máme ve firmě šikovné kolegy, kteří ti poradí.

Co bys měl(a) ovládat a mělo tě bavit:

  • copy a tvorba obsahu,
  • sociální sítě a aktuální online trendy,
  • technické myšlení,
  • cit pro kreativitu, samostatnost a systematičnost,
  • komunikační zručnost.

V naší firmě ti nabídneme:

  • práci na hlavní pracovní poměr,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • útulné kanceláře v Brně otevřené pejskařům nebo sportovcům,
  • super kolektiv, které se pravidelně vydává na teambuildingy,
  • kreativní workshopy a podporu vzdělávání,
  • možnost homeoffice, sick days a stravenkový paušál.
 

Zaujala tě pracovní náplň pozice? Napiš nám na team@biddingfox.com. V nejbližším možném termínu se ti ozve Jirka. Společně si pak popovídáte ohledně vzájemných představ o případné spolupráci.

Za tým lišáků, Jirka

 

   

 

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

sap hana migration