Jste zde

Co dělat, když je na Heurece neaktivní PPC režim

Přemýšlíte, jestli má smysl se přidat na Heureku? Pokud prodáváte zboží, které nabízí i jiné e-shopy, odpověď zní - rozhodně ano! Být na Heurece je ale jen první krok. Následovat by mělo zviditelnění v boxu doporučovaných obchodů. Jak na to a co když to nejde? 

PPC režim na Heurece

Do boxu doporučovaných obchodů svůj e-shop dostanete, když se zapojíte do PPC režimu a dobijete kredit. To nastavíte jednoduše v administraci. Zapojit se může každý a získáte tím mnoho výhod. 

  • Spárování do kategorií a produktových karet. 
  • Možnost vyhledávání podle parametrů pomocí filtrů.
  • Zapojení do biddingu

PPC režim přináší e-shopům prokazatelné výsledky. Například až 3x víc prokliků. Pokud vás zajímá víc, podívejte se na infografiku od Heureky. 

Neaktivní PPC režim na Heurece

Občas se může stát, že v produktové kartě, není aktivní box doporučených obchodů.
V takové kartě se obchody řadí podle ceny, jako kdyby byly ve fulltextovém vyhledávání a nelze je biddovat
Pokud na tento problém narazíte, zkuste kontaktovat Heureku na podpora@heureka.cz a uvidíte, jestli se váš problém dá vyřešit.

Jak poznáte, kde není aktivní box doporučených obchodů

Díky používání Bidding Foxu nemusíte procházet všechny produktové karty a kontrolovat je. Na podstránce Diagnostika v kartě Problémy vidíte aktuální počet spárovaných produktů, u kterých není aktivní PPC režim. Můžete je vyhledat a získáte jejich seznam v aplikaci nebo v .csv dokumentu. 

V případě, že se problém nedá vyřešit rychle, zaměřte se na ostatní produkty a celkovou spárovanost ve vašem feedu. Zajímá vás, jak funguje Diagnostika v Bidding Foxu? Vyzkoušejte ho na 15 dní zdarma a uvidíte, jestli přinese víc objednávek i vám.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.