Díky aplikaci hravě získáte informace potřebné k analýze konkurence. Pomocí několika kroků zjistíte, jaké e-shopy vám konkurují na produktových kartách a za jaké ceny nabízí stejné produkty jako vy. Tyto informace vám pomohou nejen u správného nastavení biddovacích strategií. Funkce jsou součástí aplikace již nějaký ten pátek. Opakování je ale matka moudrosti. Pojďme si shrnout, co všechno v Lišákovi najdete.
Poznejte své konkurenty
Stránka Konkurence vám odhalí e-shopy, proti kterým stojíte na produktových kartách. Zjistíte zde všechny informace, které budete o konkurentech potřebovat, například:
- kolik nabízí společných produktů a jak se liší jejich cena,
- mají Ověřeno zákazníky či Heureka košík,
- kolik mají hodnocení.
V případě, že máte různorodý sortiment, může se konkurence u jednotlivých kategorií lišit. Pokud využijete filtrování podle kategorie nebo výrobce, ověříte si, kdo proti vám kde stojí.
V detailu e-shopu pak porovnáte svou a konkurenční nabídku a zjistíte, jaké stejné kategorie nebo značky nabízíte.
Vaše největší konkurenty se vyplatí sledovat. Tuto možnost zvolíte pomocí checkboxu. Díky tomu v detailu uvidíte, jak se vyvíjí počet jejich hodnocení a poměříte s nimi svou nabídku. Sledované konkurenty najdete v tabulce Konkurence na stránce Produkty a v exportech produktů konkurence.
Více o tom, jak stránka Konkurence vypadá, jsme vám ukázali ve videu.
Zjistěte detailní informace o produktech konkurentů
Chcete mít pod kontrolou, z jakého balíčku se skládá nabídka vašich největších pěti konkurentů? Pak přejdete na stránku Produkty a v záhlaví tabulky zvolte zobrazení Konkurence.
Porovnáte své produkty s těmi konkurenčními podle:
- ceny,
- dostupnosti,
- ceny dopravy,
- a pozice v biddingu nebo dle ceny.
Díky tomu zjistíte, u jakého sortimentu jsou vaši protihráči na trhu levnější, kde nabízí dárek nebo dopravu zdarma. Můžete tak nastavit biddovací strategie jen tam, kde to dává smysl.
Zaujal vás konkrétní konkurent a chcete se o něm dozvědět víc? Pak využijte kartu Konkurence v rozšířeném vyhledávání. Nejdříve zadáte e-shop, který vás zajímá a poté zvolíte další kritéria. Máte na výběr filtrování například podle:
- společných produktů,
- pozice,
- kategorie nebo výrobce,
- ceny produktu nebo ceny dopravy.
Víc informací o možnostech na stránce Produkty se dočtete v článku.
Data o konkurenci můžete vyexportovat na míru jejich příjemci. Nejen, že si můžete vybrat mezi třemi formáty (CSV, XLSX, HTML), ale také si je nakonfigurujete podle potřeby.
Pro úspěch každého byznysu je důležité sledovat vývoj trhu. Bidding Fox vám nejen s tímto dokáže pomoci. Využijete ho pro automatický bidding, pravidelnou analýzu konkurence, diagnostiku sortimentu a mnoho dalšího. Aktivujte si aplikaci v Mergado Store na 15 dní zdarma a poznejte všechny její možnosti.
Přidat komentář