Pohybujete se ve světě marketingu, neustále se vzděláváte a rádi se o své zkušenosti dělíte s ostatními? Pokud souhlasně přikyvujete, je pro vás PROBIDDING tou správnou volbou. Přihlaste se na akci a přijďte načerpat inspiraci pro práci na vlastních či klientských projektech.
Druhý ročník lišácké konference PROBIDDING je zpět. Akce se uskuteční 27. 4. 2023 v prostorách brněnského divadla CO.LABS – Kounicova 686/22, 602 00 Brno-střed.
Rezervujte si své místo už nyní
Pokud se PROBIDDINGU 2023 nemůžete dočkat stejně jako my, přejděte prosím na oficiální web a vyplňte registrační formulář. Zapsáním si zajistíte své místo na sezení.
Proč přijít na PROBIDDING 2023
E-commerce marketing se neustále vyvíjí. Zdlouhavé manuální činnosti vám usnadní automatizace. Ukážeme si, že její pomocí ušetříte nejen spoustu času, ale i práce a nákladů.
Co vás na lišácké konferenci čeká?
- Nahlédnete pod ruce specialistům.
- Budete mít prostor diskutovat s odborníky z oboru.
- Seznámíte se s možnostmi a využitím automatizačních nástrojů.
- Rozšíříte své znalosti a dovednosti.
- Načerpáte inspiraci v e-commerce komunitě.
Pusťte si záznamy přednášek a připomeňte si atmosféru z prvního ročníku.
Jak bude akce probíhat
O pestrý program se postará pět řečníků s tematickými přednáškami z oboru e-commerce marketingu a srovnávačů zboží. Chybět nebude ani otevřená panelová diskuze, do které se účastníci budou moci aktivně zapojit a diskutovat s ostatními. Během dne pro vás připravíme malé občerstvení a vše společně zakončíme u piva či kávy v kavárně Social space v prostorách divadla.
Pro koho je konference PROBIDDING určená
Informace z přednášek využijí jak zkušení marketéři i e-shopaři, tak i začátečníci. Ať už se aktivně věnujete správě e-shopu, biddujete inzerci na srovnávačích, řešíte dynamickou cenotvorbu nebo vás e-commerce odvětví jednoduše zajímá, z programu si vyberete.
S kým se na letošním ročníku potkáte
Petra Mikulášková
Petra 10 let kouká do XML feedů a inzerce na srovnávačích zboží a přemýšlí, co udělat jinak, aby klient víc vydělal a ona se ve svém uvažování i práci posunula dál. Je také autorkou publikace o budování úspěšných e-shopů a v minulosti byla externí lektorkou projektu Certifikace Heureky.
Adam Cagala
Adam působí jako Performance specialist ve firmě PTA Group. Věnuje se online marketingu, a to v rámci offline i online byznysu. Má bohaté zkušenosti z vlastních projektů, díky kterým na projekty klientů nahlíží z více stran a komplexně.
Lukáš Lesovský
Lukáš se věnuje marketingu již více než 10 let a prošel si celým jeho spektrem. Aktuálně působí jako Head of Marketing ve firmě Oxyshop. Zaměřuje se zejména na vzdělávání a vedení svého oddělení specialistů, kteří tvoří a spravují kampaně ve 14 zemích Evropy, a pomáhá klientům na konzultacích a workshopech.
Další řečníky vám představíme již brzy.
Konference je zcela ZDARMA, ale kapacita je omezená, proto s přihlášením neváhejte a vyplňte registrační formulář.
Všechny důležité informace s vámi budeme postupně sdílet na sociálních sítích, oficiálním webu PROBIDDINGU a v rámci mailingu. Sledujte #probidding2023, pod kterým najdete vše, co se akce týká.
Přidat komentář