Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Pokud jste letošní PROBIDDING nestihli nebo byste si rádi přednášky poslechli znovu, máme pro vás dobrou zprávu. Všechny nahrané záznamy postupně najdete na našem blogu. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.
Ondřej Pešák
Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?
Ondra působí jako Head of Marketing and Strategy v softwarové firmě oXyShop. Ve své přednášce se věnoval faktorům, které jsou při nákupním rozhodování na srovnávačích zboží pro zákazníky klíčové. Jeho výklad vycházel z vlastního uživatelského průzkumu.
Jak dopadl uživatelský průzkum
Z Ondrovi přednášky vyplynulo, že nákupní rozhodování je skutečně složitý proces. Každý zákazník uvažuje odlišně, a to nejen v rámci svých potřeb, ale také vzhledem k typu produktu a dalším podnětům. I přesto by e-shopaři měli vědět o nejčastějších faktorech, které zákazníci na srovnávačích zboží řeší. Pokud znáte důvody, které návštěvníky nejvíce ovlivňují k prokliknutí do e-shopu, dokážete jim přizpůsobit své prodejní i marketingové aktivity a tím zvýšit ziskovost e-shopu. Jaké informace marketingoví specialisté z oXyShopu zjistili, se dozvíte v záznamu přednášky.
Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem.
Obsah přednášky
00:00 – 00:39 Úvod
00:40 – 05:39 Uvedení do problematiky nákupního rozhodování
05:40 – 09:09 Uživatelský průzkum
09:10 –16:59 Výsledky průzkumu
17:00 – 21:10 Závěr
Moc děkujeme Ondrovi za opravdu zajímavou přednášku. V dalším díle vám Adam Cagala z PTA Group prozradí 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece.
Přidat komentář