Správně nastavená cenotvorba přímo ovlivňuje úspěšnost celého podnikání. Proč cenotvorbu začít řešit a jakých výsledků v praxi dosahuje, prozradí Ondřej Vodehnal v závěrečné přednášce z lišácké konference PROBIDDING 2023.
Ondřej Vodehnal
Jak cenotvorba ovlivňuje výkon PMAX a jak na tom vydělat
Ondra je CTO a spoluzakladatel marketingové agentury Filipesmedia. Stará se o technický vývoj a nejsložitější klienty v agentuře. Za 7 let praxe mu pod rukama prošlo nad 300 e-shopů. Díky svým bohatým zkušenostem řeší s klienty nejen marketing, ale i businessovou a produktovou část.
Inspirujte se know-how Petry Mikuláškové v přednášce Jak vytvářím biddovací strategie a začněte vytvářet jednoduché, ale efektivní biddovací strategie.
Vyzrajte nad cenovými válkami
Odvětví e-commerce a výkonnostního marketingu čelí za poslední rok a půl mnoha překážkám. Cenové války pocítil nejeden e-shopař a cena je pro zákazníky často rozhodujícím faktorem k úspěšnému dokončení nákupního procesu. Ve své přednášce se Ondra podělil o praktické zkušenosti s klienty a především poradil, jak s cenotvorbou krok za krokem začít pracovat. Pokud vás zajímá, jaký pozitivní vliv může mít přeceňování na výkon PPC kampaní, neváhejte a zkoukněte přiložený záznam.
Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem.
Obsah přednášky
00:00 – 01:08 Úvod
01:09 – 02:05 Proč řešit cenotvorbu
02:06 – 06:34 Skladba ceny
06:35 – 09:45 Proč řešit cenotvorbu v rámci PPC kampaní
09:46 – 20:44 Jak na cenotvorbu
20:45 –28:20 Jak cenotvorba ovlivňuje PPC
28:21 – 29:25 Příklady z praxe - Jak nasadit Pricing Fox na Shoptetu
29:26 – 32:40 Příprava na Shoptetu
32:41 – 38:14 Příprava v MERGADU
38:15 – 39:16 Nasazení aplikace Pricing Fox
39:17 – 41:05 Google Ads PMAX kampaně
41:06 – 41:37 Závěr
Tímto jsou záznamy z konference PROBIDDING 2023 u konce. Ještě jednou bychom vám rádi poděkovali za skvělou účast a atmosféru, která na lišácké akci panovala. Těšíme se na vás zase někdy příště!
Přidat komentář