Pokud používáte Bidding Fox, jistě si všímáte, že souvisle pracujeme na jeho vylepšeních. Teď nastal čas si opět říct, co je nového. A protože toho není zrovna málo, budeme každé změně věnovat vlastní miničlánek. Začneme vylepšenou diagnostikou.
Nová diagnostika
Když otevřete aplikaci, vidíte rovnou stav inzerce. Můžete tak zkontrolovat, že je všechno v normě a že se vám daří. Ale jelikož chcete být nejlepší, chcete vědět, co všechno udělat pro to, aby byla vaše inzerce v ještě lepší kondici.
Přesně proto je tu stránka Diagnostika. Je tu vlastně od začátku BF, ale nyní podstoupila rozsáhlá vylepšení.
Konkrétní produkty si vždy můžete buď zobrazit přímo v aplikaci nebo je vyexportovat do CSV a dál s nimi pracovat.
Problémy bránící biddování produktů
Přehled Problémů, které přímo brání v inzerci produktů - většina kontrol pochází z původní Diagnostiky.
Varování
Po problémech následují Varování, kde nyní zobrazujeme informace, které se vztahují k tomu, co už máte v BF nastaveno:
- Produkt nesplňuje cíl – není tedy na požadované pozici; díky tomu, že je vše rozděleno podle cílů, si můžete produkty rychle zobrazit nebo vyexportovat do CSV
- Produkt dosáhl max. CPC – s rozlišením, jestli je či není v biddingu, což vám pomůže při analýze např. toho, proč produkt v biddingu není (a vy si nejste jisti, která podmínka za to může)
- Produkt přesáhl max. PNO – měřeno vždy za posledních 30 dní
Varování nebrání biddingu, ale je dobré o nich vědět.
Doporučení
Co zkontrolovat a čím by se dala inzerce vylepšit.
- Na které pozici máte nejvíce prokliků a na které nejvíce objednávek – zde můžete upravit strategie, podle toho jestli chcete více prokliků, objednávek nebo naopak chcete např. ušetřit
- Produkty, které jsou dražší než 5 nejlevnějších nabídek – to může být jeden ze střípků, který vám může poradit, proč se vaší inzerci nedaří tak, jak byste čekali
- To, kde byste si změnou jednoho dne v dostupnosti mohli výrazně pomoci – tzv. Zlomová dostupnost (skladem či do 3 dnů; 3 dny či týden; atp.)