Jste zde

Zjistěte víc o své inzerci díky nové stránce Detail strategie

Po delší odmlce přicházíme s novinkou, která vám přehledným způsobem zpřístupní množství užitečných dat. Detail strategie pro vás odteď bude jednou z nejdůležitějších stránek, díky které zkontrolujete nastavení vašich strategií, a nebo rovnou učiníte potřebné změny.

Co všechno se na stránce dozvíte?

  • Detailní přehled nastavené strategie
  • Výběry 
  • Plnění cíle
  • Aktuální statistiky
  • Historie

V detailu nastavené strategie vidíte mnoho důležitých údajů: 

  • počáteční cenu prokliku 
  • maximální cenu prokliku
  • maximální podíl nákladů na obratu, atd.

Pod těmito základními údaji máte možnost prokliknout se na úpravu strategie, a nebo zadat její smazání. Nahoře pak najdete tlačítko na její pozastavení.

Náhled nastavení strategie

Náhled nastavení strategie

Na pravé straně vidíte Výběry, Plnění strategie, které jsou znázorněné v grafu. Také se odsud můžete přepnout do jiných strategií. Pod přehledem nastavení se nachází malý přehled aktuálních statistik.

Ukazatel plnění cíle
Ukazatel plnění cíle

Najdete tu hodnoty:

  • Počet produktů
  • Obrat
  • Náklady
  • PNO
  • CPC
  • Prokliky
  • Objednávky
  • Konverzní poměr

Data za předposlední den

Přehled za předchozí den

Některé hodnoty jako Prokliky, Obrat či Náklady jsou prokliknutelné a můžete tak vidět podrobnější informacie. Například po kliknutí na Prokliky se vám rozbalí informace o produktech, které dosahují minimum a maximum prokliků a také malý interaktivní graf.

Detail nákladů za předchozí den

Detail po prokliku nákladů za předchozí den

Grafy a tři zdroje dat

Pro ty, kteří mají rádi grafy, je v prehledných grafech připravený přehled historie za poslední týden, 14 dní a měsíc.

Prokliknout se můžete mezi daty:

  • z Bidding Foxu 
  • z Google Analytics  
  • z Heureky 

Měnit se bude nejen graf, ale i informace ve spodní tabulce. Díky tomuto přehledu snadno zjistíte, jestli vám některý den vypadly produkty oproti bežnému stavu.

Strategie v aplikaci mají ještě jednu novinku. Nově tu také najdete rychlý přehled jejich výsledků přímo na hlavní stránce aplikace. První dva sloupce ukazují, kolik produktů při posledním biddingu spadlo do strategie a kolik je průměrně nastavené CPC. Sloupce Obrat a Prokliky obsahují přehled za posledních 30 dní.

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.