Naši vývojáři opět připravili vylepšení a novinky, které vám ulehčí práci s aplikací. Největší změny se týkají nastavování aplikace, výběru mezi daty z Google Analytics a Heureky. Přidali jsme možnost vyhledávání podle kategorií na Heurece a další vychytávky, které vám práci s aplikací usnadní.
Základní seznámení s aplikací
Data z Google Analytics vs. data z Heureka.cz
Nově si v nastavení můžete zvolit výchozí zdroj dat, kde můžete vybírat mezi Google Analytics a Heurekou:
• Zdroj dat obratu pro výpočet PNO
• Zdroj dat nákladů pro výpočet PNO
• Zdroj dat prokliků/objednávek
Je tedy jen na vás, které metriky zvolíte a budete z nich vycházet.
Vyhledávání podle kategorie
Možnost vyhledávání podle Heureka kategorií, ve kterých máte zařazené produkty, již znáte. Nově můžete vyhledávat přímo podle URL adresy kategorie. Na podstránce Produkty zvolíte v pokročilém vyhledávání Heureka, do vyhledávacího pole zadáte URL adresu kategorie, která vás zajímá. BF vyfiltruje produkty, které v ní máte zařazené. URL zadáváte ve tvaru, ve kterém ji vidíte v prohlížeči, např. https://knihy.heureka.cz/
Zapnutý PPC režim
V sekci diagnostika můžete filtrovat produkty, které nemají zapnutý PPC režim. Tuto funkci už znáte. Přidali jsme pro vás další novinku, možnost filtrovat i ty produkty, které PPC režim zapnutý mají. V záložce produkty zvolíte Bidding a zapnete filtr.
Novinek a vylepšení tento update přinesl spousty, v neposlední řadě došlo i k opravě nepřesného párování produktů a dočasnému pozastavení exportu do CSV.
Věříme, že se změnami budete spokojeni, my pilně pracujeme na dalších.