Automat Bidding Fox funguje naplno už nějaký pátek a za tu dobu prošel velkými změnami a vylepšeními. Na začátku disponoval čtyřmi stránkami, které jsme postupně doplnili o množství funkcí a výrazně rozšířili možnosti nástroje. Podívejte se na aktuální výbavu naší biddingové appky.
Jak startoval Bidding Fox
Čtyři jednoduché stránky poskytovaly v začátcích vývoje appky základní informace a možnosti pro automatický bidding na srovnávači Heureka.
Bidding Fox sestával z Hlavní stránky, Nastavení, Diagnostiky a Produktů.
Co je součástí aplikace dnes?
V průběhu let jsme možnosti Lišáka rozšiřovali, aby co nejvíce vyhovovaly vašim každodenním potřebám. A už to není jen o automatickém biddingu. Do portfolia služeb přibyly například reporty či monitoring konkurence. Jaké funkce momentálně najdete v aplikaci?
1. Přehled výkonu inzerce a biddingu
Na úvodní stránce Přehled naleznete grafy a statistiky informující o výkonu vaší inzerce. V záhlaví je možné upravit období, za které se mají data zobrazit.
2. Biddingové strategie
Na této stránce dokážete vytvářet strategie a naleznete zde také seznam všech již vytvořených. Můžete je exportovat či importovat, změnit pořadí nebo upravovat. Při každé strategii jsou k dispozici statistiky jako počet produktů v dané strategii, jejich průměrné CPC, obrat, náklady, PNO, prokliky či objednávky. Na první pohled tak vidíte výkon každé strategie
3. Diagnostika sortimentu
Díky diagnostice produktů zjistíte, s jakými problémy se pasuje vaše zboží. V rozhraní appky najdete nejen upozornění na chyby, ale i doporučení pro zlepšení inzerce. Pokud vyřešíte tyto nedostatky, vaše nabídka bude na srovnávači mnohem více schopnější konkurence.
Více se o Diagnostice dozvíte v jednom z našich videí ze série Stránky v aplikaci.
4. Produkty a produktové filtry
Podrobné informace o sortimentu vašeho e-shopu naleznete na stránce Produkty. Její součástí jsou produktové filtry, díky kterým specifikujete sortiment detailněji a přerozdělíte ho do výběrů, které si dokážete uložit. Na každý uložený filtr lze nastavit i biddingovou strategii na míru.
5. Výkonnostní report
Stránka Reporty nabízí dvě možnosti:
- výkonnostní report podle navoleného období
- srovnávací report dvou časových období
Samotné reporty stáhnete do formátu PDF a můžete zaslat například klientovi jako přehlednější alternativu tabulkového souboru týkajícího se výkonu inzerce. Součástí stránky je i automatické zasílání reportů na vámi zvolené e-maily.
6. Konkurence
Stránka Konkurence nabízí přehled o konkurenčních e-shopech. Najdete zde užitečná data, které porovnávají váš sortiment s dalšími značkami. Zjistíte tak například, jak si stojíte z hlediska cen, dodací doby či pozice podle ceny a v biddingu oproti konkrétnímu konkurentovi. Dokážete si zobrazit i detail každého ze svých soupeřů a porovnávat je mezi sebou.
Detailněji představenou stránku Konkurence objevíte v naší videorubrice Stránky v aplikaci.
7. Události
Tato stránka obsahuje všechny záznamy pohybu ve vašem projektu. Dozvíte se kdo, kdy, jakou událost vytvořil a můžete je spravovat či smazat. Níže na stránce naleznete seznam posledních aplikování pravidel v Mergadu a pod ním seznam vytvořených exportů produktových filtrů.
8. Nastavení projektu
Stránka Nastavení prošla velkou změnou v porovnání s první verzí aplikace. Dokážete na ní nastavit, odkud má Bidding Fox čerpat data, UTM parametry, párování dat s GA nebo aby BF věděl, jestli a s jakým DPH si e-shop do GA posílá objednávky. Ve spodní části stránky najdete historii změn, které proběhly v nastavení projektu.
Prvnímu nastavení projektu jsme věnovali celé video v rubrice Stránky v aplikaci.
Bidding Fox se posouvá mílovými kroky vpřed a sleduje požadavky trhu i uživatelů. Kromě pokroku aplikace jsme nedávno uvedli bezplatný online nástroj Bidding Audit. Zkontrolujete s ním váš biddovaný sortiment a odhalíte slabší stránky nabídky. Jeho výsledky a doporučení vám ukáží, jak dostat nabídku do bezchybné kondice. Předběhněte konkurenci a vyzkoušejte si nový biddingový audit.