V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.
Jak na to
Na stránce diagnostika se proklikněte na Problémy.
Problémy
Abyste mohli biddovat, musí být produkty spárované, musí je nabízet minimálně další 4 e-shopy (s vámi celkem 5) a musí u nich být zapnutý PPC režim. V případě, že není dodržena jedna z těchto podmínek, produkt se do biddingu vůbec nedostane. Když bude v kartě méně než 5 e-shopů nebo nebude zapnutý PPC režim, tak se tam nedostane ani vaše konkurence. V diagnostice vidíte, jaký počet produktů z celého e-shopu nastavení nesplňuje. Produkty si můžete zobrazit přímo v aplikaci nebo je stáhnout do .csv
Co jednotlivé problémy znamenají?
Nespárovaný produkt
Váš produkt není spárovaný s ostatními v detailu produktu, není tedy možné ho biddovat. Jak správně párovat produkty najdete na blogu Heureky.
Není zapnutý PPC režim
Produktové karty, ve kterých jsou vaše produkty zařazené, nemusí mít zapnutý PPC režim, i když splňují podmínku, že je v kartě alespoň 5 e-shopů. Jednoduše to znamená, že u nich nelze biddovat a e-shopy se tu zobrazují podle ceny produktu.
Produkt nabízí málo e-shopů
Aby mohl být váš produkt biddovaný, musí být v kartě zařazeny alespoň 4 další e-shopy. Pokud jich není dostatek, produkty jsou nabízeny stejně, jako by nebyl zapnutý PPC režim.
Na bidding má vliv i cena produktu a délka dodací doby. U těch vždy platí, že by měly odpovídat tomu, jaký je v dané kategorii standard.
Tabulka s problémy je doplněna o několik grafů, které znázorňují jakou část z vašich produktů zaujímají ty, které daný problém mají. Produkty můžete exportovat do .csv, vyhledat v Bidding Foxu nebo rovnou udělat výběr v Mergadu.
Bojujete se spárovaností produktů na Heurece? Občas se stane, že dojde ke změně kategorie a není zachována původní cesta. Proto doporučujeme spárovanost pravidelně kontrolovat. V příštím článku se budeme věnovat varováním v diagnostice.