Jste zde

Co s e-shopem, když máte dovolenou?

Zítra začínají prázdniny, má se zase vrátit letní počasí a všichni se těší na dovolené. Vy kvůli e-shopu nikam nejedete, abyste stíhali vyřizovat všechny objednávky? Nemusíte. Nastavte si Heureku tak, aby zákazníci věděli, že zboží přijde později než obvykle, nebo ji taky pošlete na dovolenou. Jak na to?

Pro nastavení Heureky v takovém případě, máte dvě možnosti. Budete přijímat objednávky a vyřizovat je až po návratu, nebo nebudete přijímat objednávky vůbec. Je jen na vás, kterou variantu si vyberete. 

Prodloužená doba dodání

Když se rozhodnete pro variantu, že budete objednávky přijímat, ale vyřídíte je až po návratu, nepřipravíte se úplně o zisk.

Co udělat

V XML feedu musíte upravit tag DELIVERY_DATE a deaktivovat dostupnostní XML soubor, jestli ho používáte. 
Musíte se rozhodnout, jestli chcete být v biddingu nebo ne. Pokud ne, můžete pozastavit všechny strategie. Nebo se přepnout do FREE režimu. Pokud v biddingu zůstat chcete, můžete část inzerce utlumit. V Bidding Foxu pozastavíte vybrané strategie, snížíte CPC, apod. 

Ve FREE režimu bude e-shop dohledatelný jen ve vyhledávání. Pokud vypnete bidding, budete stále v produktových kartách, v části podle ceny.


Pozor, ať vám na Heurece nedojde kredit, když budete na jiném kontinentu. Mohli byste mít problém s jeho dobitím. 

E-shop má zavřeno

Druhou variantou je, že e-shop z Heureky, po dobu dovolené, úplně “vymažete”. Nebude se vám proklikávat kredit, ale z Heureky nepřijde jediná objednávka

Co udělat

Několik dní dopředu napište na podpora@heureka.cz, že si přejete po dobu dovolené e-shop blokovat.

Až se vrátíte, nezapomeňte vše zase vrátit zpátky.
Deaktivování PPC režimu, zdroj: https://blog.heureka.cz/2018/06/25/jak-nastavit-e-shop-na-heurece-behem-...

Víc informací si přečtěte na blogu Heureky.  

Přejeme vám krásnou a ničím nerušenou dovolenou!
 

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.