Abyste Bidding Fox využívali naplno je potřeba ho mít správně nastavený a propojený. Musíte nastavit, kde má brát data, na jaké pozice má vaše produkty biddovat, jestli chcete posílat reporty biddingu a další. A jak na to?
Co musíte mít abyste Bidding Fox mohli používat
- XML feed,
- Mergado,
- propojení s Heurekou/Zbožím.cz a pokud využíváte tak Google Analytics,
- pro bidding na Heurece certifikát Ověřeno zákazníky.
Jak Bidding Fox zapnout
- Přejděte do Mergado store a vyhledejte aplikaci Bidding Fox,
- nebo ji najdete tady.
Bidding Fox je při prvním zapnutí na 15 dní zdarma.
První nastavení
- Zapněte aplikaci a spustí se vám průvodce prvním nastavením.
- Zkontrolujte propojení s Heurekou/Zbožím a Google Analytics v aplikaci Keychain.
- Nastavte, jaká chcete využívat propojení. Na výběr máte Heureku/Zboží a Google Analytics.
- Jestli v URL adresách používáte UTM parametry, je třeba, aby Bidding Fox věděl, jak s nimi pracovat. Podrobné informace o nastavení si přečtěte tady.
- Vyplňte e-mailové adresy, na které vám bude aplikace posílat notifikace.
- Jak často budete chtít posílat reporty a jaký typ.
Nahrajte vlastní logo, které bude v hlavičce reportů.
- Nastavte první strategii.
- V Mergadu vytvořte výběr produktů, na které chcete aplikovat strategii.
- Zvolte cíl. Na výběr máte na Heurece z 1. - 4. pozice a můžete je mezi sebou kombinovat. A na Zboží z 1. 3. pozice, které taky můžete kombinovat.
- Nastavte maximální PNO, CPC a co má Bidding Fox s produkty, které dosáhnou hranice dělat. A pokračujte podle možností v nastavení Bidding Foxu.
Návod na to, jak nastavit první strategii najdete v tomto článku.
- Po nastavení první strategie zkontrolujte, jestli máte správně načtené produkty.
Načtení produktů chvíli trvá. Maximální doba pro načtení je 24 hodin.
- Zkontrolujte jestli strategie plní cíle. (Buďte trpěliví, než se všechny informace propíšou.)
- Podívejte se na Diagnostiku a podle doporučení upravujte.
Bidding Fox vám pomůže být na srovnávačích zboží vidět, získáte ale mnohem víc. Oproti manuálnímu biddování můžete ušetřit až jeden pracovní den týdně. Pomůže vám s cenotvorbou a kredit na reklamu budete čerpat mnohem efektivněji.
Přidat komentář