Chcete mít po vánočním objednávkovém shonu klid a proto mezi svátky vypínáte reklamu? Víte, že se tím můžete připravit o spoustu objednávek? Na Zboží.cz vloni mezi svátky klesly konverze v průměru jen o 14 %, ve srovnání s prvním prosincovým týdnem. Takže i po Vánocích lidi nakupují ve velkém a vy byste se tak připravili o velký počet objednávek. Jak tedy nastavit e-shop?
Buďte na srovnávačích vidět
Bidding nevypínejte. Kamenné obchody jsou zavřené a lidé nakupují na internetu. Proto je třeba být mezi nabídkami. A i když zákazník nevybere hned, může se k vám vrátit po Novém roce.
Kdy zboží doručíte
Dodací doba bude pro zákazníky stále klíčová. Nejdůležitější je, jestli zboží dorazí mezi svátky, nebo až v lednu.
Zjistěte u dopravců, jestli garantují doručení od 27. 12. do 31. 12. Zákazníkům dejte na výběr i osobní odběr, pokud je to možné. O dodání je informujte všemi možnými prostředky. E-mailem, na sociálních sítích nebo na e-shop přidejte banner. Aby jim bylo jasné, kdy balík dorazí.
Upravte DELIVERY_DATE
Pokud budete dobu doručení měnit, nezapomeňte na XML a dostupnostní feed. Ať neposíláte na srovnávače špatné informace.
Zavřený e-shop
Chcete i tak “zavřít”? Měli byste udělat několik kroků.
- Deaktivujte e-shop na srovnávačích (jak na to si přečtěte na blogu Zboží nebo Heureky).
- Nebo na Heurece přejděte do FREE režimu (budete se zobrazovat ve fulltextovém vyhledávání).
- Na e-shop dejte informaci o pozdějším doručení tak, aby byla dobře viditelná. A bylo z ní jasné, který den objednávky odejdou.
- Užijte si volno a hned po návratu nezapomeňte vše vrátit zpátky.
Jaké jsou vaše zkušenosti se “zavíráním” e-shopu? Napište nám do komentáře.
Přidat komentář