Heureka dnes vydala novinku, kterou najdete na Detailu obchodu. Je to zobrazení nejčastějších slov z recenzí a hodnocení e-shopu. Tato klíčová slova mají zákazníkům pomoci v rozhodování, jestli v e-shopu nakoupí nebo budou hledat dál. Zobrazují se nejen kladná, ale i negativní hodnocení. Algoritmus se bude neustále učit a bude čím dál chytřejší.
Kdy se klíčová slova zobrazí
E-shop musí splnit několik podmínek.
- Zavedená služba Ověřeno zákazníky.
- Za posledních 6 měsíců ověřených alespoň 30 textových recenzí.
- Alespoň 2 klady nebo zápory.
Jednotlivá slova se analyzují z dotazníku spokojenosti. Ze zobrazování se není možné odhlásit.
Víc si můžete přečíst na blogu Heureky. Co na tuto novinku říkáte?
Přidat komentář