Reporty jsou nedílnou součástí inzerce na zbožových srovnávačích. Obsahují důležité informace pro úpravy biddingu, ceny za proklik, ale i ceny produktu a samotnou nabídku e-shopu. Heureka a Zboží.cz nabízí několik variant reportů se zaměřením vždy na jinou oblast vyhodnocování.
O reportech si povídala Natálka s Jirkou ve čtvrtém díle Just Bidding, podívejte se na video. Protože reporty obsahují důležité informace věnujeme každému z nich samostatný článek. Začneme Heurekou a jejím Sortiment reportem.
Reporty na Heurece
Na Heurece je k dispozici 5 různých typů reportů. Některé z nich jsou dostupné jen pro e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky, jiné pro všechny.
- Sortiment report,
- report měření konverzí,
- nákladový report,
- párovací report,
- report prodeje produktů v e-commerce.
Co je Sortiment report
V Sortiment reportu jsou údaje o všech spárovaných produktech (včetně URL adresy na Heureku i váš e-shop). Je dostupný e-shopům, které získaly certifikát Ověřeno zákazníky. Vygenerovat jej můžete ve formátech XML, CSV nebo XLS (do 32 000 produktů).
Co obsahuje
- Název kategorie,
- jméno produktu,
- vaši a Heureka URL,
- počet obchodů, které nabízejí stejný produkt,
- popularitu,
- vaši cenu,
- 10 nejnižších a nejvyšších cen produktu,
- a další.
Co v něm kontrolovat?
Spárovanost produktů
Zjistíte, jestli máte správně spárované produkty a jestli se nezobrazují v duplicitních kartách. Díky proklikům na Heureku je možné chyby hned opravit.
Cena produktu
Díky uvedení konkurenčních cen nemusíte pátrat na Heurece a zkoumat ostatní ceny. Zjistíte, jestli jste mezi nejlevnějšími nebo nejdražšími. Nejsou tu ale uvedeny konkrétní konkurenční e-shopy.
Bidding
Na základě dat o ceně produktu a vaší pozici podle ceny se můžete rozhodnout pro bidding.
Výčet všech pojmů a jejich vysvětlení, najdete v nápovědě Heureky.
Pracujete se Sortiment reportem a vyhodnocujete vaše působení na Heurece? Napište nám do fóra.
Přidat komentář