Zboží.cz bude od 1. 4. měřit konverze jiným způsobem než doteď. Co díky této změně získáte a jaké úpravy budete muset udělat?
Dva způsoby měření konverzí
Na Zboží.cz budou k dispozici dva možné způsoby měření konverzí - Omezený a Standardní. Omezený bude odpovídat dosavadnímu nastavení a Standardní bude rozšířený o data o přímých konverzích, hodnocení skutečných zákazníků, aktivní sběr hodnocení, recenze a bude možný přístup k API.
Co díky rozšířenému měření získáte
Relevantní hodnocení a recenze
Velkou změnou je, že vaše produkty budou moct hodnotit a psát k nim recenze jen zákazníci, kteří u vás opravdu nakoupili. Nestane se, že u vaší nabídky budou negativní hodnocení od anonymních uživatelů nebo konkurentů, kteří s vašimi produkty nemají zkušenosti.
Data
K dispozici vám bude mnohem víc informací o prodeji na Zboží.cz. Budete vědět, kolik zákazníků k vám ze srovnávače přišlo a kolik produktů jste prodali. Zjistíte i to, jestli zákazník do objednávky přidal další zboží z nabídky, než to ze kterého se prokliknul ze Zboží.cz.
Data z měření konverzí jsou dostupná jen vám a Zboží.cz. Na jejich základě upravují pořadí ve výsledcích vyhledávání, oblíbené produkty se budou posouvat výš.
Jednodušší administrace
Díky napojení na API pro vás bude správa dat ze Zboží.cz velmi jednoduchá a bude probíhat přímo v systému e-shopu. Můžete si stáhnout hodnocení a recenze, reagovat na ně nebo upravovat souhlasy zákazníků se zpracováním osobních údajů. Dostupné jsou vám i statistiky výkonu inzerce, výška kreditu, atd.
Jak nové měření nastavíte
Nastavení měření konverzí bude záležet na technickém řešení e-shopu. Ve Zboží.cz pro vás připravili podrobný návod.
Nové nastavení a Bidding Fox
Abyste mohli Bidding Fox pro Zboží.cz používat i po 1. 4. 2019 musíte nastavit Standardní měření konverzí. Nastavení v aplikaci bude velmi jednoduché, vyplníte váš klíč k API a ID e-shopu.
ID e-shopu najdete v administraci Zboží.cz na podstránce Provozovna.
Uvítáte rozšířené a vylepšené možnosti měření konverzí?
Přidat komentář