Dynamic search ads jsou jednou z možností využití dynamické reklamy ve vyhledávání Googlu. Podívejte se, jak je využít na podporu produktů s nízkým počtem prokliků, pomocí Bidding Fox Elements.
Dynamic search ads
Nejdřív stručně o dynamic search ads. Jedná se o dynamické textové reklamy, které se zobrazují ve vyhledávání na Googlu. Jsou výborným řešením reklamy pokud máte rozsáhlý web a sortiment produktů. Kampaně můžete nastavit na všechny nebo vybrané stránky. Cílit lze na konkrétní výrazy, textové řetězce nebo URL adresy. Zdrojem pro cílení je tabulka s odkazy, kterou segmentujete pomocí štítků.
Proč využít Bidding Fox Elements pro nastavení DSA
Aplikace pracuje se statistickými daty ze srovnávačů zboží, s Google Analytics, s datem a časem, s počasím a dalšími informacemi. Produkty díky aplikaci můžete třídit podle jejich vlastností např. podle vysokého počtu objednávek, nízkého počtu prokliků, průměrného CPC a dalších.
Bidding Fox Elements můžete při nastavování DSA využít dvěma způsoby:
- Přiřazení Custom label k produktům.
- Vytvoření nové samostatné tabulky podle vlastností produktů.
Custom label
Jak vytvořit štítky k jednotlivým produktům jsme popsali v článku Jak na lepší DSA pomocí Bidding Fox Elements. Dočtete se tu jak vybrat elementy, nastavit Custom label a jak vše nastavit v Google Ads.
Vytvoření nového zdroje pro DSA
Druhou možností je vytvoření nového zdroje, který bude obsahovat produkty se stejnými vlastnostmi.
Chtěli byste zvednout návštěvnost zboží, které má málo prokliků?
- V Mergadu vytvořte nový export pro Google Ads a aktivujte pro něj Bidding Fox Elements.
- Vyberte informace, které chcete dál používat. Pro produkty s nízkým počtem návštěv aktivujte element BFE_GA_CLICKS_SUM za 30 dní.
- V Mergadu nastavte výběr BFE_GA_CLICKS_SUM_30 >= 30. Ten bude obsahovat produkty, které mají podle Google Analytics 30 nebo více prokliků za posledních 30 dní.
- Ty pomocí pravidla skryjte.
- Přegenerujte feed v Mergadu, stáhněte ho a nahrajte v CSV do Google Ads.
- Tak získáte tabulku, ve které jsou jen produkty, které měly za poslední měsíc méně než 30 prokliků.
Posledním krokem je nastavení reklamy. Při využití Custom label bude produktům, které požadavkům odpovídají, nastavena odpovídající kampaň a ostatní budou podpořeny podle dřívějšího nastavení. V případě, že využijete seznam konkrétních produktů, které mají pod 30 prokliků, budou v kampani jen tyto, ostatní ne. Je tedy na vás, jestli chcete podporovat celý sortiment, nebo jen jeho část.
Používáte pro e-shop DSA a využíváte k tomu Bidding Fox Elements? Napište nám svoje zkušenosti do Fóra.
Přidat komentář