Pro využití potenciálu Heureky je nezbytné mít správně spárované produkty do produktových karet. Díky reportu spárovanosti zjistíte kolik máte nespárovaných produktů a jak s nimi dál pracovat.
Reporty na Heurece
Na Heurece je k dispozici 5 různých typů reportů. Některé z nich jsou dostupné jen pro e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky, jiné pro všechny.
- Sortiment report,
- report měření konverzí,
- nákladový report,
- párovací report,
- report prodeje produktů v e-commerce.
Co je Report spárovanosti
Tento report obsahuje seznam produktů, které nemáte spárované do katalogu Heureky a návrhy na změnu jejich názvu a kategorie. Generuje se vždy jednou denně přes noc.
Je dostupný všem e-shopům, které jsou zařazené v PPC režimu. Najdete ho v záložce Datové přehledy a stáhnout si ho můžete ve formátu CSV.
Co Report spárovanosti obsahuje
- ID a název e-shopu na Heurece,
- ID a název produktu,
- Kategorii,
- Cenu,
- EAN kód,
- Navrhovaný název a kategorii,
- Minimální a maximální navrhovanou cenu,
- a další.
Proč je spárovanost produktů důležitá
Přesvědčte se sami o tom, že je spárovanost důležitá, pomocí jednoduchého testu
Otevřete Google Analytics a u e-shopu se podívejte na zdroj heureka.cz. Jednou zadejte pouze “heureka.cz” (pro nespárované produkty) a podruhé k tomu přidejte i subdoménu, ve které jsou vaše produkty, např. “hodinky.heureka.cz” (pro spárované produkty). Když projdete všechny subdomény uvidíte, že tržby vám generují především spárované produkty a nespárované tvoří jen velmi malou část.
Spárované produkty se zobrazují v produktových kartách, ve kterých se dá filtrovat a vyhledávat. Ty nespárované jsou zařazené až za nimi.
V Reportu spárovanosti najdete návrhy pro správné párování. Ty jsou generované podle vámi uváděných EAN kódů, které Heureka porovnává s dalšími spárovanými produkty v jejich databázi. V případě, že EAN nevyplňujete, bude navrhované pole prázdné.
Kontrolujete spárovanost vašich produktů manuálně podle tohoto reportu nebo k tomu používáte aplikace, jako je třeba Bidding Fox? Napište nám svoje zkušenosti.
Přidat komentář