V Bidding Foxu si můžete vytvořit vlastní projektový deník. Díky zapisování událostí do grafů a podrobné diagnostice získáte komplexní informace o vaší inzerci. Podívejte se, jak na to.
Do Událostí se automaticky propisují akce, které se staly v Bidding Foxu, Mergadu nebo na srovnávači zboží. Můžete ale přidávat i vaše vlastní. Po nějaké době se jich nastřádá hodně a je složité se mezi nimi orientovat. Proto máte možnost použít možnosti filtrování.
Bidding Fox do událostí automaticky přidává informace o:
- spuštění nebo pozastavení strategií,
- plánovaných výpadcích Mergada,
- a dalších.
Vytvářet můžete i vaše vlastní, díky kterým budete mít ještě lepší přehled.
Filtrování mezi událostmi
Na podstránce Události máte k dispozici možnosti filtrování. Třídit je můžete podle:
- názvu,
- typu,
- období ve kterém probíhaly,
- člověka, který je přidal,
- nebo podle štítků.
Filtrování podle štítků
Vytvářejte a přiřazujte vaše vlastní štítky k událostem (akce Výprodej skladu, reklama na TOP produkty, apod.). Podle nich Bidding Fox vypíše události, u kterých je stejný. Uvidíte, kdy probíhaly, jejich popis, atd.
Filtrování podle typu
U vytváření událostí zvolíte jejich závažnost. Vybíráte vždy ze tří možností - pozor, chyba a info. Díky tomu se můžete podívat např. jak často se ve vašem feedu opakují vážné problémy.
Filtrování podle období
Zaznamenali jste na e-shopu výpadek nebo problém a rádi byste se podívali, jestli se ve stejnou dobu nedělo něco dalšího? Filtrujte podle daného období a uvidíte, co vám vypíše.
Klesly vám v určitém období tržby ze srovnávače, ale strategie jste neupravovali? Mohlo dojít k odpárování produktů, nebo podobnému problému.
Přidávejte do aplikace vaše vlastní události a štítky, díky nim budete mít lepší přehled o celé vaší inzerci. Díky filtrování se mezi nimi budete perfektně orientovat.
Zkoušeli jste si v Bidding Foxu vytvořit takový projektový deník? Napište nám do komentářů, jak s událostmi pracujete.
Přidat komentář