Konference PROBIDDING 2019 bude už za pár týdnů. My bychom vám rádi představili další dva přednášející a jejich témata. Seznamte se s Petrou Mikuláškovou a Vláďou Trevisanem.
Petra Mikulášková
Srovnávačům zboží se věnuji už více než 6 let. Jsem autorkou publikace Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. V minulosti jsem byla externí lektorkou projektu Certifikace Heureky. Dnes a denně spolu se svými klienty řeším, jak inzerci na srovnávačích zboží posunout dál. |
Přednáška: Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci?
Občas to jde jako po másle, občas to jde ztuha a mezitím jsou období, kdy to je v normálu. Prozradím vám pár triků a tipů o tom, jak zapojuji klienty do rozhodovacího procesu nejen v biddingu.
Vláďa Trevisan, Besteto
Vláďa je konzultant, v marketingové agentuře Besteto. Má mnohaleté zkušenosti s reklamou a prací kolem ní. Než začal pracovat v Bestetu, pracoval jako reklamní konzultant, projektový manažer, vytvářel webové stránky, e-shopy a dokonce i světelné reklamy. |
Přednáška: Co mě na biddingu se*e a co baví
Na přednášce budu mluvit o tom, jak:
- Správně zvolit biddingovou strategii nejen na Heurece.
- Kdy bidding dává smysl a kdy ne.
- Proč propagace není jenom o biddingu
V dalším článku si představíme Janu Dzuričkovou z agentury Unikum. Máte na přednášející otázky, na které byste rádi slyšeli odpověď? Pošlete nám je a my zařídíme, aby se ke speakerům dostaly.
Konference PROBIDDING 2019 se koná 16. 5. 2019, od 10:00 do 17:00 v Brně. Vstup je ZDARMA, stačí se jen přihlásit.
Přidat komentář