Dali jste si práci s nastavením strategií biddingu a teď čekáte, kdy přijde nárůst objednávek. A pořád se nic neděje. V Bidding Foxu najdete obsáhlou diagnostiku, která produkty hlídá a díky ní máte k dispozici cenné informace pro optimalizaci. Mimo jiné zjistíte i to, jestli vaše produkty nevypadávají z biddingu.
Jednou ze součástí podstránky Diagnostika jsou Validátory. Ty hlídají, jestli se chování vašich produktů nevymyká standardním situacím.
Díky nim zjistíte, jestli:
- vaše produkty nesoutěží s dalším automatem,
- není vaše reklama obětí click fraudu,
- nemáte nastavené CPC mimo aplikaci,
- nemáte v biddingu produkty, které nemají prokliky,
- nebo jestli nevypadáváte z biddingu.
Proč produkty vypadávají z biddingu
Příčin může být několik:
- Nastavení nízké ceny za proklik, kterou konkurence přebiduje,
- vyšší doba dodání zboží, vzhledem k ostatním nabídkám (3 dny vs. do měsíce),
- cílení na vysoké pozice, na které CPC nestačí,
- a další.
Jak zabránit vypadávání z biddingu
Jednotlivé produkty zkontrolujte a podívejte se na nastavení strategií, do kterých spadají. Srovnejte vaši a konkurenční nabídky. Jejich cenu za proklik nezjistíte, ale jestli cílíte na pozici, na které se zobrazují oni, jistě nabízejí vyšší. Zvyšte tedy vaši nabídku, ale pamatujte na to, že maximální stanovenou cenu můžete zaplatit. Pozor, aby nebyla nesmyslně vysoká, jen abyste se dostali na první pozici. CPC postupně zvyšujte a optimalizujte.
V případě, že u vaší nabídky máte vyšší dostupnost než ostatní, je třeba zamyslet se, jestli se vám nevyplatí zboží skladovat.
Nastavte si upozornění
V Bidding Foxu zvolte možnost posílání upozornění do e-mailu nebo Mergada, abyste o těchto produktech měli vždy přehled. Jak na to si přečtěte v návodu.
Bidding Fox a jeho Diagnostiku můžete vyzkoušet na 15 dní zdarma. I vy tak můžete vyzkoušet, kolik času vám ušetří.
Přidat komentář