Máme pro vás opět několik novinek, které vám pomůžou v biddování na srovnávačích zboží. Minulý měsíc jsme do aplikace přidali možnost kombinovat různé vyhledávací dotazy při filtrování. Podstránku Produkty jsme ještě o trošku vylepšili a přidali pár nových funkcí. Podívejte se, jak s nimi můžete pracovat.
Podstránka Produkty
Na podstránce Produkty si na první pohled všimnete rozdílu - upravili jsme podobu hlavní nabídky filtrů. Nově vidíte základní filtry a po rozkliknutí rozšířených i další možnosti, na které jste v Bidding Foxu zvyklí - vyhledávání ve feedu, statistikách nebo ručních úpravách. Novinkou je možnost využití zadání vlastního dotazu.
Můžete vyhledávat nejen podle dotazu AND, jako tomu bylo doteď, ale i podle dotazu OR. Okruh vyhledávaných produktů se tedy rozšířil.
Můžete vyhledávat např. produkty, které nemají zapnutý PPC režim v kartě nebo produkty, které jsou do 5. místa podle ceny.
Při vyhledávání vám bude napovídat aplikace.
Nebo produkty, které mají v kategorii ve feedu nebo na Heurece slovo parfémy - heureka_category: Parfémy OR categorytext: parfémy.
Detail strategie
Novinku najdete i v detailu strategií. Když na hlavní stránce rozkliknete vybranou strategii, vidíte její statistiky, historii, změny a další. Přidali jsme ještě box se základní diagnostikou, ve kterém zjistíte:
- počet produktů, které do strategie spadají,
- kolik z nich plní zvolené cíle,
- informace o PPC režimu v produktových kartách,
- kolik produktů se blíží, nebo přesahuje maximální CPC nebo PNO.
Díky těmto informacím budete mít všechno důležité na jedné stránce.
I nové možnosti ve filtrování si můžete ukládat, abyste se k nim mohli jednoduše vracet. Jak na to se dozvíte v návodu v tomto článku. Zajímá vás víc informací o tom, jak nastavovat aplikaci? Přečtěte si články z rubriky FAQ - Fox answers questions.
Přidat komentář