Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?
Zobrazení výhod a nevýhod produktu
Testování probíhá v sekci mobilní telefony. Už nyní u nich najdete novou podobu recenzí.
Po rozkliknutí recenzí se ve výpisu zobrazí nejčastěji zmiňované plusy a mínusy daného produktu.
Informace pochází z dotazníků spokojenosti a zobrazí se v případě, že v recenzích jsou minimálně 2 klady a 2 zápory.
Pokud zákazníka zajímá výdrž baterie a vidí ji v mínusech bude to pro jeho rozhodování zásadní informace.
Další novinku najdete na detailu obchodu, kde můžete filtrovat recenze podle nejčastějších kladů a záporů, které jsou v recenzích obchodu. Filtr zobrazuje maximálně 200 nejnovějších příspěvků.
Nám se nápad moc líbí a těšíme se na to, až u produktů půjdou recenze filtrovat podle jednotlivých plusů a mínusů, jako u obchodů.
Co na zobrazování výhod a nevýhod říkáte vy? Myslíte si, že se urychlí rozhodování zákazníků? Napište nám váš názor do komentářů.
Komentáře
V poslední době jsou výsledky
V poslední době jsou výsledky práce vývojářů Heureky víc vidět. Napadají mne např. změna zobrazení bidovaných nabídek, nebo klíčová slova z recenzí, o kterých jsi tu psala. Do toho změny ve zpracování dat, viz např. parametry značka a výrobce. A to jsou za dveřmi Vánoční prodeje. Inu my marketéři se nudit nebudeme :-)
Přidat komentář